Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Proconsulting Małgorzata Milcarz i Wspólnik Spółka Jawna

Przejdź do formularza kontaktowego

Efektywność Marketingu Poziom I – Controlling działań rynkowych z wykorzystaniem wskaźników marketingowych


Drodzy Państwo

W obecnych czasach dobry marketer, poza wiedzą dotyczącą pozycjonowania, budowania marki oraz kształtowania dobrych kampanii ATL i BTL, posiadać powinien umiejętności z zakresu kontroli działań marketingowych.
Zgodzicie się zatem Państwo iż niezbędne w tym celu jest zrozumienie i przećwiczenie w praktyce narzędzi rachunkowości zarządczej oraz przyswojenie wiedzy i umiejętności z wykorzystania szeregu wskaźników, pomocnych w ocenie skuteczności i efektywności działań marketingowych. Nabycie tego rodzaju kompetencji proponujemy Państwu w dwudniowym warsztacie który pozwoli na zaprojektowanie własnego systemu kontroli działań marketingowych w firmie – dostosowanym do specyfiki jej działalności.
Zajecią są propowadzone w formie symulacji działań marketingowych dzięki czemu łączą zabawę z nauką. Natomiast innowacyjna metoda action learning przyczynia się do łatwiejszejszego rozumienia kwestii kontroli działań marketingowych.

Zapraszamy do wzięcia udziału w warsztatach.

Program

Dzień 1 (10.00- 18.45)


Strategiczna kontrola skuteczności i efektywności marketingu (symulacja) Poprzez rywalizację w grze symulacyjnej, uczestnicy warsztatów nabywają praktyczną wiedzę i umiejętności z zakresu wykorzystania narzędzi rachunkowości zarządczej w marketingu.

1. Pierwszy etap symulacji - wprowadzenie do kontroli marketingowej
a. wartość firmy, rachunek wyników a skuteczność marketingu
b. analiza kosztów a efektywność działań marketingowych

2. Drugi etap symulacji budżetowanie
a. metody tworzenia budżetów marketingowych
b. kontrola realizacji budżetów

3. Trzeci etap symulacji rentowność działań marketingowych
a. zarządzanie rentownością w marketingu strategicznym
b. analiza progu rentowności

4. Czwarty etap symulacji efektywność projektów marketingowych
a. efektywność projektów badań rynku
b. efektywność projektów komunikacji marketingowej

5. Piąty etap symulacji rentowność inwestycji marketingowych
a. kalkulacja efektywności inwestycji w działania marketingowe
b. podsumowanie gry strategicznej ? wnioski i kryteria sukcesu
marketingu

Dzień 2 (godz. 8:00-15:15)

Taktyczno -operacyjna kontrola skuteczności i efektywności marketingu (case- studies)W drugim dniu warsztatów uczestnicy na podstawie analizy case-studies z różnych sektorów (B2B, B2C, usługi) analizują kryteria sukcesu programów marketingowych w zakresie oceny sytuacji rynkowej i kompozycji marketing-mix.

1. Wskaźniki marketingowe - istota
a. wskaźniki marketingowe na podstawie gry symulacyjnej
b. podział wskaźników marketingowych

2. Wskaźniki marketingowe w ocenie sytuacji rynkowej
a. wskaźniki w analizie strategicznej
b. wskaźniki w analizie rynku
c. wskaźniki zachowań klientów

3. Wskaźniki marketingowe w brandingu, pricingu i kanałach marketingowych
a. wskaźniki pozycji marki
b. wskaźniki cenowe
c. wskaźniki oceny dystrybucji

4. Wskaźniki komunikacji marketingowej ATL / BTL
a. podstawowe wskaźniki sukcesu kampanii reklamowych
b. ocena kampanii marketingu bezpośredniego

Zdobyta wiedza

Umiejętności które można zdobyć dzięki uczestniczeniu w tych warsztatach:
- strategiczne kompetencje w zakresie opracowywania budżetów marketingowych i ich efektywnej alokacji na działania marketingowe
- analiza opłacalności projektów marketingowych, oceny efektywności kampanii i oceny dopasowania przygotowanych działań do sytuacji konkurencyjnej
- ocena – z wykorzystaniem systemu wskaźników marketingowych – sytuacji marketingowej konkretnej marki i całej firmy
- przygotowywanie efektywnych kampanii ATL i BTL
- opracowywanie elementów planów marketingowych i oceny efektywności ich realizacji

Otrzymane certyfikaty

Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Michał Dziekoński
- marketer-praktyk, konsultant i trener - koordynuje od strony merytorycznej programy the Chartered Institute of Marketing w Grupie Questus, prowadząc m.in. zajęcia z bloków: Marketing Research and Information oraz Marketing Management in Practice. Michał jest absolwentem Katedry Marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Ukończył program the Advanced Certificate in Marketing (kurs CIM na poziomie zaawansowanym). Uczestniczył,w programie Marketing Training w Siemens Westinghouse w Orlando (Floryda, USA), ukończył także program trenerski i studia podyplomowe z zakresu zarządzania zespołami organizowany przez firmę Training Partners i szkołę GWSH.
Jest współautorem książki Wskaźniki marketingowe oraz systematycznie publikuje w czasopismach marketingowych, przede wszystkim w miesięczniku Marketing w Praktyce, a od 2005 roku jest ekspertem i autorem pytań z zakresu marketingu w konkursie „Grasz o staż”.


Miejsce: Warszawa, Novotel Warszawa Airport
Rozpoczęcie: 2008-05-15 - Zakończenie: 2008-05-16

Cena: 1950 (PLN) + 23% VAT = 2398.5 PLN

UWAGA

W przypadku zgłoszenia większej ilości osób - rabat


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Efektywność Marketingu Poziom I – Controlling działań rynkowych z wykorzystaniem wskaźników marketingowych
Organizator: Proconsulting Małgorzata Milcarz i Wspólnik Spółka Jawna


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |