Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Pro-Business Management Consulting Krzysztof Maraszek

Przejdź do formularza kontaktowego

Efektywne zarządzanie zespołem-dla zaawansowanych


Cel szkolenia:



-rozwój umiejętności menedżerskich

-poznanie własnych zasobów i predyspozycji do prowadzenia i kierowania zespołem

-nauka narzędzi i technik motywacyjnych

-nabycie umiejętności sprawnego komunikowania się oraz wysyłania inf. Zwrotnej

-poznanie etapów budowania zespołu i przyczyn konfliktów w zespole

-nauka wykrywania manipulacji i zapobiegania im

-poznanie zasad i inf. Nabywanie i zwiększania efektywności własnej pracy





Program

Program szkolenia:



I dzień



1.Lider a manager:

a/wpływ na jakość pracy i relacje w grupie

b/rola lidera w grupie :umiejętności interpersonalne, charyzma-autorytet, umiejętności delegowania zadań, budowania relacji, myślenia strategicznego

c/analiza 9 umiejętności menedżerskich i 7 zasad skutecznego działania wg R. COVEYA



2.Budowanie zespołu:

a/grupa i jej struktura-fazy rozwoju grupy

/przyczyny kryzysów w grupie

c/mechanizmy grupowe

d/podział ról w zespole

e/role grupowe: 9 ról wg BELBINA M.

f/ rozwiązywanie konfliktów zespole

g/ metody rozw. konfliktu i jego oceny



3. Komunikacja interpersonalna

a/4 elementy dobrego słuchania w pracy menedżera

b/podstawowe pojęcia percepcji w komunikacji i relacjach

c/komunikaty FUO, UFO i FUKOZ- interpretacja

d/rodzaje feedbacku w pracy zespołowej

e/trójkąt dramatyczny i jego znaczenie w pracy menedżera

f/style i poziomy komunikacji w pracy z podwładnymi/komunikat ty, ja, pytania otwarte, techniki manipulacji, postawy wobec siebie i zespołu, konstruktywna krytyka, sztuka i zasady aktywnego słuchania ,pytania zamknięte, poziomy zaufania a współprac w zespole/



4.Emocje w pracy menedżera:

a/zarządzanie emocjami –ich znaczenie w pracy zespołowej

b/strach, lęk w pracy i ocenie menedżera oraz członków zespołu

c/emocje jako komunikat zwrotny i jego interpretacja

d/bodziec i reakcja a wolny wybór/elementy inteligencji emocjonalnej/ w pracy menedżera oraz procesie poodejmowania decyzji

e/kotwice: wzrokowa, słuchowa, uczuciowa-zasady kotwiczenia



II dzień:



1. Cel –jego znaczenie w pracy menedżera oraz całego zespołu:

a/plan działania , przekonania , posiadane zespoły, umiejętności, doświadczenie/

b/ target jako wyzwanie i motywacja vs target jako demotywator

c/analiza SMART, SMARTER i KOMAR



2. Motywacja w pracy podwładnymi

a/potrzeby i ich znaczenie –przekonanie o naturze ludzkiej

b/rodzaje motywacji : wewnętrzna ,zewnętrzna , finansowa - niefinansowa, motywatory i demotywatory

c/satysfakcja z pracy – teoria FRDERYKA HERZBERGA i inne teorie motywacji-przegląd, analiza, wyniki.

d/jak motywować skutecznie – kanapka informacji zwrotnej : 3 rodzaje

e/ synchronizacja werbalna i niewerbalna : argumenty , łączniki

f/krzywa motywacji

g/ 15 zasad skutecznego motywowania

h/cechy motywacji; kierunek i natężenie

i/motywowanie pracowników: efektywność a rozwój osobisty- ocena potencjału- portfolio pracowników- analiza zależności

j/przegląd stylów zarządzania firma i zespołem oraz ich wpływu na efektywność i skuteczność realizacji celów firmy i zespołu

k/techniki motywowania oraz techniki manipulacji w relacjach zespołowych oraz pracy menedżera



2. Coaching w zarządzaniu zespołem:

-zasady coachingu

-narzędzia coachingu - przegląd 6 narzędzi i ich praktycznego zastosowania

-model GROW i model: wizja-strategia –determinacja i zarządzanie ryzykiem w pracy menedżera i zarządzaniu relacjami w zespole

-zasady coachingu i moc zadawania pytań-zaufanie, relacja –jako siła skuteczności i wiarygodności w pracy menedżera



3. Zwiększenie efektywności pracy menedżera:

a/sukces mojego zespołu-to mój sukces osobisty

b/kryteria sukcesu i warunki jego osiągnięcia; determinacja, wytrwałość, pasja, odpowiedzialność, zaangażowanie, konsekwencja, proaktywność, „ostrzenie piły”.

c/praca nad własną efektywnością –moje odbicie w lustrze, co robię, a co powinienem robić, tak aby osiągać skutecznie założony cel?

d/moje potrzeby i determinacja w osiąganiu celu

e/jak określać priorytety

f/zaufanie do siebie-plusy i minusy perfekcjonizmu

g/język korzyści , możliwości , szans-sztuka prowadzenia rozmów z pracownikami

h/zarządzanie czasem, metody :ALPEN, EISENHOWERA, ABCD, zasada Kartezjusza i PARKINSONA w zarządzaniu czasem

i/planowanie i organizowanie pracy jako elementy efektywności i skuteczności w zarządzaniu czasem podwładnych i własnym- zasady wyznaczania celu oraz zasada PARETO

j/zasady i sztuka efektywnego delegowania zadań w zespole

k/skuteczność i wydajność w pracy-zależności- analiza krzywej zaangażowania i stresu

k/ wzór na sukces w zarządzaniu sobą




Zdobyta wiedza

POSZERZENIE ORAZ DOSKONALENIE WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI Z ZAKRESU SKUTECZNEGO ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM, RELACJAMI W ZESPOLE, JEGO MOTYWOWANIU, ROZWIJANIU I ROZWIĄZYWNAIU POWST. KONFLIKTÓW, JAK TEŻ DOSKONALENIE WARSZTATU W ZAKRESIE POPRAWY EFEKTYWNOŚCI PRACY ZESPOŁOWEJ.



Inne informacje:



SZKOLENIE OTWARTE: 2 DNI



MIEJSCE SZKOLENIA: KRAKÓW, WARSZAWA, ZAKOPANE, WROCŁAW, POZNAN



PATRZ TERMINY W ZAKŁADCE : FIRMY:PONIŻEJ

CENA: 1280,00 ZŁ. NETTO PLUS VAT !!!



CENA SZKOLENIA NIE ZAWIERA: noclegu i kolacji !!!



Pozostałe świadczenia, tj. : przerwy kawowe, obiad, mater. Dydaktyczne, certyfikat, koszt trenera, koszt Sali szkoleniowej – są zawarte w cenie szkolenia!!!



Szkolenie org. jest również w formie : zamkniętej; dedykowanej-warunki FINANS. i termin oraz miejsce szkolenia : do ustalenia: tel. 512-157-870 lub mail: szkolenia@pbmc.pl




Otrzymane certyfikaty

tak-IMIENNE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA SZKOLENIA





METODOLOGIA:

Ćwiczenia indywidualne i grupowe

-Dyskusja

-Miniprezentacja

-Ćwiczenia odgrywające

-Burza mózgów

-Prezentacja

-Wymiana doświadczeń własnych

-Wykład interaktywny

-Studia przypadków

-ĆWICZENIA ROZGRZEWAJĄCE



INNE INFORMACJE:

Menedżerowie średniego i wyższego szczebla –kadra zarządzająca, szefowie sprzedaży, dyr. Ds. handlu, area managerowie, szefowie zespołów, szefowie działów, dyr. Ds. sprzedaży i rozwoju , właściciele firm.



Inne informacje:

SZKOLENIE OTWARTE: 2 DNI









Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

PATRYCJA KORPACKA-TRENER, COACH I WYKŁADOWCA NA UNIWERSYTECIE W LUBLINIE.

UWAGA

PROMOCJE:



10% 2 OSOBY

3 OSOBY-15%

4-5 OSÓB: 25%



CENA SZKOLENIA W KRAKOWIE, WROCŁAWIU nie obejmuje : noclegu i kolacji !!!

Pozostałe świadczenia są zawarte w cenie:tj. śniadanie, przerwy kawowe, obiad, sala szkoleniowa, trener, mater. dydaktyczne, certyfikaty.



CENA SZKOLENIA W ZAKOPANEM poza świadczeniami jak wyżej zawiera również w cenie NOCLEG I KOLACJĘ !!!



INF. SZCZEGÓLOWE : szkolenia@pbmc.pl, krzysztof@pbmc.pl, tel. 512-157-870-ZAPRASZAMY !!!



Miejsce: WROCŁAW
Rozpoczęcie: 2011-12-17 - Zakończenie: 2011-12-18


Miejsce: KRAKÓW
Rozpoczęcie: 2011-12-21 - Zakończenie: 2011-12-22


Miejsce: ZAKOPANE
Rozpoczęcie: 2012-01-09 - Zakończenie: 2012-01-10

Cena: 1290 (PLN) + 23% VAT = 1586.7 PLN

UWAGA



PROMOCJE:



Rabaty:



Przy zamówieniu na 2 osoby 10 %



Przy zamówieniu na 3 osoby 15 %



4-5 OSOBY NA SZKOLENIU -25%



Promocja cenowa obowiązuje pod warunkiem dokonania rezerwacji i opłacenia szkoelnia do dnia 15 grudnia 2011 !!!SZCZEGÓŁY I INNE INF. O SZKOLENIU -mail:  krzysztof@pbmc.pl lub tel. 512-157-870






 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Efektywne zarządzanie zespołem-dla zaawansowanych
Organizator: Pro-Business Management Consulting Krzysztof Maraszek


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |