Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo

Przejdź do formularza kontaktowego

Efektywne techniki sprzedaży


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON

Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10




Korzyści dla uczestników
Warsztat "Efektywne Techniki Sprzedaży", ma za zadnie przekazanie najnowszej wiedzy o narzędziach sprzedażowych jakie działają na rynku. Same techniki sprzedaży zostaną omówione oraz przećwiczone w profesjonalny sposób prowadzenia warsztatu w oparciu o ćwiczenia. Oprócz tego pokażemy jak działa psychologia sprzedaży, jak możemy ją wykorzystać w codziennej pracy. Ważnym elementem jest również blok odnoszący się do budowy procesów sprzedaży, uczestnicy dowiedzą się kiedy jest najlepszy moment do zdobycia zobowiązania podczas procesu sprzedaży. Przekażemy również gruntowną wiedzę z zakresu planowania sprzedaży oraz zarządzania portfelem klientów.


Celem szkolenia jest:
• poszerzenie repertuaru kompetencji zawodowych uczestników, przy jednoczesnym, silnym ugruntowaniu ich wewnętrznej motywacji do pracy,
• nabycie umiejętności najskuteczniejszej formy badania potrzeb klientów,
• praktycznego zastosowania technik prowadzenia rozmowy handlowej,
• budowania atmosfery zaufania w drodze do pozyskania lojalnych klientów.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieć jak przeprowadzać rozmowę handlową i analizować jej wyniki. Realizacja szkolenia ma również na celu określenie obecnych deficytów u uczestników szkolenia w zakresie umiejętności i wiedzy niezbędnej do realizacji profesjonalnego procesu sprzedaży. Informacje na ww. temat zawarte są w raporcie podsumowującym szkolenie.

Program

1. Psychologia sprzedaży - najważniejsze fakty:
• sprzedaż - struktura, wyzwania, oczekiwania - najnowsze badania,
• rodzaje sprzedaży - który jest najskuteczniejszy,
• kluczowe kompetencje handlowca – oczekiwania klientów,
• najtrudniejsze problemy w sprzedaży – dlaczego zawsze są takie same,
• standard obsługi klienta – który poziom wybrać,
• „cyfry mówią” – podstawa efektywności,
• motywacja – początek skutecznej sprzedaży,
• modele Wywierania Wpływu, Manipulacji, Perswazji w sprzedaży.
Ćwiczenie: Budowa tabeli kompetencji. Pomiar. Uczestnicy odpowiedzą na pytanie. Co mogę robić jeszcze lepiej w obszarze efektywności sprzedaży.
Ćwiczenie rozwinie zdolność postrzegania swojego poziomu kluczowych kompetencji sprzedażowych w porównaniu do oczekiwań firmy oraz klientów.

2. Procesy sprzedaży – czego oczekuje klient, biznes, rynek:
• zmiany rynku - jak na nie reagować i wykorzystać w procesie sprzedaży,
• ewaluacja sprzedaży - zmiana narzędzi sprzedaży,
• konkurencja - szansa czy zagrożenie,
• czy zawsze cena jest najważniejsza?
• co oprócz ceny - na czym zależy klientom najbardziej,
• relacje w sprzedaży - zależne vs nie zależne,
• reklamacje obsługa – jak wykorzystać pozytywnie „konflikt”.
Ćwiczenie: Złote zasady. Uczestnicy podzieleni na grupy, będą tworzyć zasady współpracy sprzedażowej z klientami z wykorzystaniem zmian rynkowych.
Ćwiczenie: rozwinie kompetencje w zakresie, elastyczności doboru narzędzi sprzedaży, podniesie poziom skutecznego reagowania na sytuacje trudne oraz konfliktowe w procesie sprzedaży

3. Komunikacja w sprzedaży – dlaczego jest tak ważna:
• typologia klientów – charakterystyka biznesowej komunikacji,
• kluczowe kompetencje komunikacji – transparentność, asertywność, logika,
• jak budować autorytet,
• FUKO – skuteczna informacja zwrotna,
• style komunikacji – mój styl w sprzedaży,
• komunikacja z pokoleniami X,Y,Z – jak motywować do współpracy,
• skuteczne spotkania – nie tylko sprzedażowe,
• trudna sztuka prezentacji – (produkt, strategia, historia współpracy),
• zarządzanie komunikacją w konflikcie – mój styl komunikacji w konflikcie.
Ćwiczenie: Skuteczna prezentacja handlowa. Uczestnicy podzieleni na grupy będą projektować oraz przedstawiać prezentacje produktu w oparciu o nowe narzędzia komunikacji.
Ćwiczenie rozwinie, umiejętność doboru stylu komunikacji w procesie sprzedaży oraz rozwinie kompetencje w obszarze skutecznych prezentacji.

4. Zarządzanie portfelem klientów – planuj sprzedaż długofalową:
• strategie współpracy – wybór, planowanie, implementacja,
• dlaczego portfel musi rosnąć – (ilościowo, jakościowo, wartościowo),
• skuteczna segmentacja i targeting – najważniejsze narzędzia,
• klienci kluczowi/Nowi klienci – stabilny rozwój,
• matematyka handlowa – (przychód, koszt, marża, gratis, termin płatności),
• organizacja sprzedaży – priorytety handlowca,
• Time Management – ile kosztuje mój czas,
• dywersyfikacja portfela w kryzysie,
• jak wykorzystywać trendy na rynku,
• dane w pracy handlowca – mój udział w rynku jak go zmierzyć i powiększyć,
• jak zdobywać klientów konkurencji – cel, planowanie, działanie,
• jak odzyskać klienta.
Ćwiczenie: Projektowanie standardu współpracy. Uczestnicy na podanych przez siebie przykładach będą mieli za zadanie zaprojektować, profesjonalną strategie współpracy z kluczowym klientem ukierunkowaną na długofalowy wspólny wzrost wartościowy.
Ćwiczenie rozwinie kompetencje w obszarach, planowania, przewidywania, doboru narzędzi współpracy oraz zarządzanie zadaniami w czasie.

5. Procesy sprzedaży – rodzaje, strategie, struktury:
• modele sprzedaży – EKG(Q), (4I), sprzedaż ekspercka, sprzedaż emocjonalna,
• struktura wizyty sprzedażowej – kiedy uzyskać zobowiązanie,
• badanie potrzeb - jak skutecznie sprzedawać w punkt,
• czy cena jest najważniejsza – co mówi klient, czego oczekuje klient,
• budowa argumentów sprzedażowych – charakterystyka,
• potyczki w sprzedaży jak je wygrywać,
• pułapki klientów w procesie sprzedaży – jak ich unikać,
• sprzedaż z zyskiem – „ cyfry mówią”,
• jak być zawsze przygotowanym do skutecznej sprzedaży - technika NPN,
• jak asertywnie odpowiadać na NIE ze strony klienta.
Ćwiczenie: Moja najlepsza sprzedaż. Uczestnicy na podstawie podanych przez siebie przykładów (towaru lub usługi), zaplanują skuteczną strukturę sprzedaży w odniesieniu do wymagającego klienta.
Ćwiczenie podniesie kompetencje w obszarach: planowania procesu sprzedaży, budowy argumentów sprzedażowych, rozpoznania technik manipulacji.

6. Techniki sprzedaży – wybór, implementacja:
• cena jest najważniejsza – jak obalać mit,
• presje – czasu, autorytetu, dostępności,
• reguły w sprzedaży – efektywne narzędzia,
• skuteczne zamknięcia sprzedaży – sygnały do kupna,
• obiekcje, zastrzeżenia – obrona i argumentacja,
• perswazja, Manipulacja, Wywieranie wpływu – szansa czy zagrożenie,
• wykorzystanie relacji – czy zawsze są skuteczne,
• siła Autorytetu vs Autorytet Siły,
• ustępstwa cenowe – diagram,
• emocje sprzedają – daj się polubić.
Ćwiczenie: Gra negocjacyjna oparta na realnych wnioskach dwóch negocjujących stron.
Ćwiczenie rozwinie zdolność przygotowanie planu negocjacji, wybrania najlepszej strategii oraz pokaże jak ważne jest współdziałanie oraz zdolność elastyczności w negocjacjach.

7. Emocje w sprzedaży – czy mogę je wykorzystać w procesie:
• inteligencja emocjonalna – czy można się jej nauczyć,
• emocje odpowiedzialne za sprzedaż - wykorzystuj wszystkie,
• trudny klient - jak asertywnie współpracować,
• zarządzanie konfliktem - narzędzia,
• konflikt w procesie sprzedaży – jak go wykorzystać?
• reklamacja szansa czy zagrożenie,
• czym mam się wyróżnić na rynku.
Ćwiczenie. Konflikt sprzedażowy. Uczestnicy będą projektować rozwiązania i przebieg sprzedaży pod czas sytuacji konfliktowej ze stałym dobrym odbiorcą.
Ćwiczenie rozwinie kompetencje związane z zarządzaniem emocjami oraz konfliktem.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych ekspertów, posiadających bogate doświadczenie praktyczne, jak również szeroką wiedzę teoretyczną.


Miejsce: Warszawa - Hotel Golden Tulip Warsaw Centre****
Rozpoczęcie: 2020-04-06 - Zakończenie: 2020-04-07


Miejsce: Gdańsk - Hotel Novotel Marina***
Rozpoczęcie: 2020-08-27 - Zakończenie: 2020-08-28


Miejsce: Kraków - Hotel Best Western Premier****
Rozpoczęcie: 2020-11-23 - Zakończenie: 2020-11-24

CENA standardowa:
1590 PLN + 23% VAT = 1955.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1390 PLN + 23% VAT = 1709.7 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.
Ostatnia aktualizacja oferty 2019-12-12 14:12:37

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Efektywne techniki sprzedaży
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |