Opis szkolenia:
W sprzedaży bardzo ważne jest zbudowanie relacji z klientem. Pozwala to zwiększyć skuteczność działań dzięki wykorzystaniu najlepszych technik. Szkolenie pomoże uczestnikom rozwinąć umiejętności rozpoznawania i wzbudzania potrzeb klientów, prezentacji korzyści oraz ceny, odpowiadania na zastrzeżenia. Szkolenie odnosi się do realiów sprzedaży oraz zawiera dużą dawkę ćwiczeń związanych z finalizowaniem sprzedaży. Dla każdego uczestnika będzie to doskonała okazja do przećwiczenia kilkunastu technik zwiększających skuteczność sprzedaży, oraz rozwinięcia umiejętności sprzedażowych.
Warsztaty przeprowadzone zostaną przy użyciu produktów zaproponowanych przez uczestników!
Program
Zdobyta wiedza
Po szkoleniu będziesz:
-
Odpowiadał na obiekcje klienta
-
Skutecznie prezentował swoją ofertę
-
Umawiał następne spotkania z nowymi klientami
-
Podawał cenę produktu, by nie wydawała się za wysoka
-
Operował najskuteczniejszymi technikami, które znajdują się na rynku sprzedaży bezpośredniej
Otrzymane certyfikaty
TAK
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Katarzyna Nawrocka
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Trenerów Biznesu i Doradców Personalnych Elżbiety Sołtys.
Swoją przygodę z trenerstwem zaczęła już na studiach. Była jednym z członków specjalnej grupy stworzonej na Wydziale Psychologii prowadzącej szkolenia z zakresu negocjacji handlowych, środowiskowych oraz mediacji dla studentów UW.
Doświadczenie biznesowe zdobywała przez wiele lat pracując jako menedżer w branży gastronomicznej zarządzając wieloosobowymi zespołami podczas organizacji rożnego rodzaju przedsięwzięć. Miała okazję, aby teoretyczną wiedzę z zakresu psychologii społecznej wykorzystać w pracy z klientem jak również ze swoim zespołem pracowniczym w celu usprawnienia działania i podnoszenia efektywności pracy.
Od kilku lat łączy z powodzeniem wiedzę zdobytą w czasie całej edukacji i wieloletnie doświadczenie zawodowe prowadząc szkolenia z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, negocjacji handlowych oraz szkolenia menedżerskie.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności