Efektywna sprzedaż i obsługa klienta Szkolenie Otwarte Dofinansowane
Korzyści udziału w Szkoleniach Dofinansowanych
W szkoleniach mogą brać udział osoby zgłaszające się indywidualnie oraz przedsiębiorstwa
Wnioski i wskazówki dla uczestników po szkoleniu
Certyfikaty ukończenia szkolenia
Realizacja szkoleń w *** hotelu SPA, możliwość noclegu
Opieka poszkoleniowa: kontakt uczestników z trenerem w ciągu miesiąca po zrealizowanym szkoleniu
Realizacja szkolenia w formie 80% praktyki, 20% teorii
Szczegóły projektu
1. Celem projektu jest podniesienie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta wśród przedsiębiorstw i beneficjentów zgłaszających uczestnictwo indywidualnie.
2. Koszt szkolenia otwartego Efektywna Sprzedaż i Obsługa Klienta 2 dni wynosi 1350 PLN netto; z dofinansowaniem 790 PLN netto.
3. Termin szkolenia: 18-19.11.2017, godziny 8-16 każdy dzień
4. Miejsce szkolenia: Hotel *** w okolicy Trójmiasta wraz z centrum SPA. Szczegóły dotyczące sali szkoleniowej, dojazdu, harmonogramu zostaną przesłane uczestnikom na 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
5. Zgłoszenia: Wypełniony formularz zgłoszenia należy przesłać na biuro@perspecta.pl
6. Liczba miejsc jest ograniczona.
Program Szkolenia:
Cele szkolenia:
Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi
Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami
WPROWADZENIE
Określenie potrzeb uczestników szkolenia
Ćwiczenia wprowadzające
Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja
KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA W SPRZEDAŻY
Czym jest komunikacja?
Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
Autoprezentacja
Praktyczne znaczenie gestów w sprzedaży
Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
Parafrazowanie oraz dowartościowywanie klienta
WYWIERANIE WPŁYWU I JĘZYK KORZYŚCI
Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
Słowa kluczowe w sprzedaży
Język korzyści C-Z-K oraz C-K
TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
Umiejętne rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemu Klienta
Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych
do różnych typów Klienta.
Standardy telefonicznej obsługi Klienta – dopasowanie słów kluczowych
Niedozwolone zwroty w dialogu telefonicznym
NEGOCJACJE W SPRZEDAŻY
Kluczowe techniki negocjacyjne wykorzystywane w sprzedaży
Praktyczne wskazówki negocjacyjne
Indywidualne treningi wykorzystujące techniki negocjacyjne w sprzedaży i obsłudze klienta
TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Podział klientów i zasady dopasowania kanału komunikacyjnego
Klient zmotywowany vs niezmotywowany
Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
Budowanie pozytywnego nastawienia w procesie sprzedaży – trening budowania pewności siebie
Pięć etapów procesu sprzedaży
Reguła 80/10/10
Reguła 4T
Lejek sprzedaży
Najczęstsze obiekcje klientów
Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
Klient zdenerwowany i reklamacje
Metoda ASAP
Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski
Formularz zgłoszenia do projektu oraz inne szkolenia dofinansowane dostępne na: http://perspecta.pl/szkolenia-otwarte-2/
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Jaśkowa Dolina 81
80-286 Gdańsk
e-mail: biuro@perspecta.pl
tel: 58 783-89-49
Miejsce: Trójmiasto
Rozpoczęcie:
2017-11-18
- Zakończenie: 2017-11-19
Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności