Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Efektywna komunikacja z elementami inteligencji emocjonalnej


Zapraszamy na Naszą stronę internetową:

Efektywna komunikacja z elementami inteligencji emocjonalnej>>>



W dzisiejszym świecie komunikacja międzyludzka jest elementem, bez którego nie da się funkcjonować w żadnych relacjach, zarówno prywatnych jak i zawodowych. Żyjemy wśród ludzi, pracujemy w zespołach, rozmawiamy z klientami i współpracownikami. Szkolenie ma na celu wskazanie, jak wykorzystać znajomość zasad komunikacji do budowania relacji z ludźmi, a także w jaki sposób pomocna może być w tym inteligencja emocjonalna.



Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom zasad, dotyczących poprawnej komunikacji i przekazywania informacji, a także ćwiczenie umiejętności interpersonalnych opartych na założeniach inteligencji emocjonalnej. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia dotyczące podstaw komunikacyjnych, roli informacji zwrotnej, sztuki argumentowania, panowania nad własnymi emocjami i odczytywania emocji innych.



Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą firmy AVENHANSEN.

Program

Program szkolenia:

1. Podstawowe zasady komunikacji
Koło komunikacji i najważniejsze elementy decydujące o zrozumieniu przekazywanego komunikatu
Intonacja – jeden z kluczowych czynników wywierania wpływu
Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy
Lejek komunikacyjny – od tego co mówimy d tego co odbiorca zapamiętuje
Przekazywanie informacji zwrotnej
Sztuka oddzielenie informacji kluczowej od szumu informacyjnego
Skąd się bierze plotka?
Przepływ informacji pionowy i poziomy
2. Komunikacja werbalna i niewerbalna
Słuchanie – jeden z najważniejszych elementów komunikacji
Mowa ciała – niewerbalny przekaz informacji
Parafraza – sztuka powtórzeń i hamowania emocji
3. Emocje
Jak budować satysfakcjonujące relacje z klientem, podwładnymi, współpracownikami i przełożonymi
Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy
Budowanie samoświadomości zarządzania emocjami
4. Sztuka argumentowania i perswazji
Rozpoznawanie i obrona przed manipulacją
Sztuka argumentowania i wywierania wpływu
Teoria dwóch mózgów – umiejętność dobru argumentacji
Przekonywanie innych do swoich racji
5. Komunikacja w praktyce
Sztuka prowadzenia rozmów
Tworzenie kultury zarządzania informacją

Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników:

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

Usprawnić komunikację wewnątrz organizacji
Skutecznie przekazać komunikatu
Zastosować prawa asertywności
Przekonać innych do swoich racji
Praktycznie przełożyć zagadnienia teoretyczne na umiejętności komunikacyjne stosowane na co dzień
Wskazać na czym polega różnica między świadomością uczuć własnych a świadomością uczuć innych ludzi

Otrzymane certyfikaty

Uczestnik szkolenia otrzymuje certyfikat szkolenia AVENHANSEN.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Szkolenie prowadzi:



Aleksandra Chrapko



Doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych wielu firm i instytucji. Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" sprawach.

UWAGA

W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:

Miłą i fachową obsługę
Profesjonalizm trenera
Ciekawe materiały szkoleniowe
Dyplomy ukończenia szkolenia
Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
Smaczne obiady
Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji





Miejsce: Hotel*** w centrum Krakowa
Rozpoczęcie: 2013-08-01 - Zakończenie: 2013-08-02

Cena: 1480 (PLN) + 23% VAT = 1820.4 PLN

UWAGA

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.



Przygotowaliśmy dla Państwa atrakcyjny system rabatowy:



Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy).

Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od osoby.



Oferujemy również System bezstresowych rat.



Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:

Szkolenia z ludzką twarzą.










 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Efektywna komunikacja z elementami inteligencji emocjonalnej
Organizator: AVENHANSEN Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |