Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »
Efektywna komunikacja w rozmowie sprzedażowej
I. Cechy kompetentnego sprzedawcy
II. Przebieg rozmowy sprzedażowej
1. efekt pierwszego kontaktu i komunikacja niewerbalna
2. rozpoznawanie potrzeb klienta – techniki aktywnego słuchania, bariery w komunikacji interpersonalnej, stawianie pytań otwartych
3. prezentacja najlepszych rozwiązań – motywy zakupowe klientów, etapy prezentowania oferty
4. Pokonywanie obiekcji – metody wyjaśniania obiekcji i przekonywania klientów
5. Finalizacja procesu sprzedaży i pożegnanie klienta – pytania kończące, efekt świeżości
Korzyści płynące z uczestnictwa w szkoleniu:
- zapoznanie z profesjonalną obsługa klienta i planowym przebiegiem rozmowy sprzedażowej
- nabycie umiejętności skutecznego komunikowania się
- nabycie umiejętności rozpoznawania potrzeb i motywów zakupowych klienta
- rozwijanie umiejętność budowania relacji z klientami i dostosowywania sposobu rozmowy do typu klienta
Pracujemy przede wszystkim metodami warsztatowymi, które wyróżniają nas na rynku. Metody i techniki tego typu aktywizują uczestników, zakładają ich wpływ na przebieg zajęć. Uatrakcyjniamy je ćwiczeniami integracyjnymi i rozwijającymi twórcze myślenie uczestników.
Istnieje mozliwośc przygotowania i poprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętego - warunki do uzgodnienia
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności