Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »
Relacje z mediami to jeden z najważniejszych aspektów w budowaniu wizerunku. W dobie rozwoju sieci powszechnie obowiązujące standardy komunikacji ulegają jednak licznym zmianom. Konwergencja dzisiejszych mediów oraz pojawienie się wielu nowych kanałów w postaci choćby blogów, mikroblogów, serwisów dziennikarstwa obywatelskiego, czy tzw. social media zupełnie zmieniła oblicze dotychczas znanych massmediów.
Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się jak poruszać się w świecie internetowego media relations oraz jak wykorzystać nowe szanse na zwiększenie efektywności swoich działań. Przekazana wiedza będzie obfitowała w praktyczne przykłady, dzięki którym obecni w sali uczestnicy będą mogli bezpośrednio dowiedzieć się jak korzystać z poszczególnych narzędzi.
Prowadzący szkolenie mieli okazje pracować lub pracują dla takich marek jak: HBO, Allegro, Kolporter, Centra, GG Pro, Lasy Państwowe.
Program
1. Wprowadzenie
2. Strona WWW - pierwszy krok do własnego medium
3. Przygotowanie treści na potrzeby Internetu
4. WARSZTAT 1: wyszukiwanie słów kluczowych pod kątem SEO PR
5. E–media relations – nowe zasady w relacjach z mediami
5. E–media relations – nowe narzędzia w ręku PR’owca
6. WARSZTAT 2: Przygotowanie i dystrybucja informacji prasowej w biurze wire-service
7. WARSZTAT 3: Przygotowanie i przeprowadzenie prostej transmisji online
6. WE THE MEDIA – social media w relacjach z mediami
7. Monitoring mediów online
Na szkoleniu rozwiniemy m.in. następujące zagadnienia:
Poza tym przedstawimy zalety systemów do dystrybucji informacji prasowych
(wire-service) oraz omówimy najciekawsze przypadki działań z zakresu internetowego
media relations.
Od 8 lat stale związany z branżą public relations. Doświadczenie zdobywał pracując m.in. w takich firmach jak Exide Technologies S.A, FRESH, czy Janmedia Interactive, gdzie odpowiadał za stworzenie działu e-PR. Jego specjalnością jest kreowanie szeroko rozumianego wizerunku w Internecie. Współorganizator cyklu seminariów "Rewolucja w Komunikacji", a także autor wielu szkoleń z zakresu internetowego PR. Obecnie jest współwłaścicielem agencji PR - dotPR oraz wykładowcą na Politechnice Gdańskiej i WSE im. J. Tischnera w Krakowie.
Szkolenie odbędzie się w godzinach 09.30-17.00 w Hotelu Sheraton, przy ul. Bukowskiej 3/9.
690 zł (zamówienie do 21 maja 2010)
790 zł (zamówienie po 21 maja 2010)
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności