Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Przejdź do formularza kontaktowego

Dobre praktyki podczas realizacji projektów unijnych w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020 -2-dniowe warsztaty szkoleniowe.


Dobre praktyki podczas realizacji projektów unijnych w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020 -2-dniowe warsztaty szkoleniowe.

Grupa docelowa:
Do udziału w szkoleniu szczególnie zachęcamy:
-pracowników administracji publicznej;
-głównych księgowych;
-kierowników działów finansowo – księgowych;
-członków zespołów projektowych;
-osoby odpowiadające za realizację projektów unijnych;
-pracowników podmiotów mających zamiar aplikować o wsparcie finansowe z UE;
-osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia problematyką.
Zakres merytoryczny szkolenia przygotowany jest tak aby w programie mogły uczestniczyć zarówno osoby z doświadczeniem w zakresie realizacji projektów unijnych, jak również przedstawiciele instytucji, organizacji i przedsiębiorstw, którzy nie mieli jeszcze styczności z procesem realizacji przedsięwzięć dotowanych z Unii Europejskiej.

Cel szkolenia:
Szkolenie zostało zaprojektowane w taki sposób aby Uczestnicy zdobyli wiedzę i umiejętności stosowania dobrych praktych podczas realizacji projektów unijnych w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. Zakres merytoryczny szkolenia obejmuje zagadnienia:
-skutecznej realizacji projektu współfinansowanego ze środków UE w latach 2014-2020
-udzielania zamówień w trybie innym niż PZP
-promocji projektów unijnych
-wyodrębnionej ewidencji księgowej
-rozliczania środków unijnych
-monitorowania efektów projektu
-przygotowanie do kontroli projektu
Uczestnicy poznają również przykłady uchybień i działań naprawczych.

Program

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|

1.Zasady skutecznej realizacji projektu współfinansowanego ze środków UE w latach 2014-2020
Właściwa ocena zapisów Wniosku o dofinansowanie w kontekście zobowiązań nakładanych Umową dotacyjną
Ocena kwalifikowalności projektu i kwalifikowalności wydatków
Obowiązkowe procedury i rozwiązania instytucjonalne w zakresie realizacji projektu
Zasady budowy zespołu zarządzającego realizacją projektu
Dobre praktyki w obszarze zarządzania projektem.

2.Dobre praktyki w zakresie udzielania zamówień w trybie innym niż PZP
Zasady szacowania wartości zamówienia
Procedura rozeznania rynku
Zasada konkurencyjności
Przykłady naruszeń wymogów programowych w zakresie procedur zawierania umów.

3. Właściwa promocja projektów unijnych
Nowe wymogi w zakresie promocji projektu
Obowiązkowe formy działań informacyjno-promocyjnych
Przykłady zastosowań działań informacyjno-promocyjnych w poszczególnych typach projektów
Dobre praktyki w zakresie dokumentowania działań promocyjnych.

4. Dobre praktyki w zakresie wyodrębnionej ewidencji księgowej
Zasady wyodrębniania operacji związanych z realizacją projektu
Wyodrębniona ewidencja w przypadku podmiotów prowadzących pełną księgowość
Wyodrębniona ewidencja w przypadku podmiotów prowadzących uproszczoną księgowość
Wyodrębniona ewidencja w przypadku podmiotów nieprowadzących księgowości
Przykłady poprawnych zapisów Polityki rachunkowości, Zakładowego Planu Kont oraz księgowań.

5. Skuteczne rozliczanie środków unijnych
Obowiązki w zakresie sporządzania rozliczeń projektu
Zasady i terminy sporządzania Wniosków o płatność
Typowe błędy w toku procesu rozliczeń
Warsztaty - Studium przypadku
-Weryfikacja kwalifikowalności wydatków na podstawie przykładowych dowodów księgowych
-Weryfikacja poprawności dokumentacji rozliczeniowej służącej dokumentowaniu wydatków
-Ustalanie finalnej wysokości kosztów kwalifikowanych i wysokości należnego dofinansowania.

6. Dobre praktyki w zakresie monitorowania efektów projektu
Obowiązek osiągnięcia wskaźników produktu oraz rezultatu
Zasady dokumentowania postępu rzeczowego projektu
Monitorowanie wskaźników rezultatu na poziomie Beneficjenta
Dokumentacja sprawozdawcza w zakresie realizacji wskaźników
Przykłady w zakresie monitorowania efektów projektu w projektach inwestycyjnych oraz szkoleniowo-doradczych

7. Właściwe przygotowanie do kontroli projektu
Obowiązek poddania się Beneficjenta czynnościom kontrolnym
Obszary poddawane kontroli
Zasady realizacji czynności kontrolnych – prawa i obowiązki stron
Właściwe przygotowanie dokumentacji projektu na potrzeby kontroli
Zasady postępowania w przypadku wykrycia uchybień i nieprawidowości
Przykłady uchybień i działań naprawczych.

Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (16h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad

Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 – przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia

Inwestycja:
1190zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1550 zł netto (+23% Vat)

Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 4 152 810
tel. (61) 4 152 820
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwaga:
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pllub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników:

-Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość uzyskania specjalistycznej wiedzy, dokonania analizy praktycznych przykładów oraz skorzystania z indywidualnych konsultacji.
-Szkolenie będzie dla osób uczestniczących kompleksowym kompendium dobrych praktych podczas realizacji projektów unijnych w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020.
-Każdy z uczestników otrzyma komplet interesujących materiałów szkoleniowych.
-Utrwalenie przekazanej wiedzy poprzez ćwiczenia, analizę konkretnych przypadków oraz rozwiązywanie trudności z jakimi spotykają się Uczestnicy w codziennej pracy.
-Dyskusja moderowana dla zobrazowania najistotniejszych kwestii.

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Bartosz Wolański
Specjalizacja trenerska:
Konsultant i autor kilkudziesięciu projektów inwestycyjnych dla firm i jednostek samorządu terytorialnego. Ab­sol­went stu­diów ma­gi­ster­skich Uni­wer­sy­te­tu Wro­cław­skie­go na kie­run­ku In­te­gra­cja eu­ro­pej­ska i po­li­ty­ka re­gio­nalna. Po­sia­da także li­cen­cjat z Eko­no­mii oraz ukoń­czo­ne Stu­dia Po­dy­plo­mo­we z za­kre­su Ra­chun­ko­wo­ści i Kon­tro­li fi­nan­so­wej. Z te­ma­ty­ką fun­du­szy struk­tu­ral­nych zwią­za­ny jest od po­cząt­ku ich funk­cjo­no­wa­nia w Pol­sce. W swoim dorobku wykazać się może doświadczeniem w zakresie takich programów pomocowych jak PHARE, SAPARD, SPO WKP, ZPORR, INTERREG oraz Mechanizmy Finansowe EOG (w ramach perspektywy finansowej UE na lata 2004-2006), a także 16 Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), POKL, POIG, POIIŚ oraz PROW w ramach perspektywy finansowej na lata 2007-2013. Pracował w największych i w najskuteczniejszych firmach konsultingowych w Polsce na stanowiskach Dyrektora Regionalnego, Kierownika Oddziału, Kierownika Działu Projektów Finansowych i Project Managera. Wybitny ekspert i trener w zakresie Nowej Perspektywy Finansowej 2014-2020. Prowadzi bardzo wysoko oceniane szkolenia obejmujące tematykę kompleksowej realizacji projektów unijnych.


Miejsce: Poznań
Rozpoczęcie: 2019-06-06 - Zakończenie: 2019-06-07


Miejsce: warszawa
Rozpoczęcie: 2019-05-30 - Zakończenie: 2019-05-31

Cena: 1190 (PLN) + 23% VAT = 1463.7 PLN

UWAGA

Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji. 
Ostatnia aktualizacja oferty 2019-02-27 15:07:24

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Dobre praktyki podczas realizacji projektów unijnych w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020 -2-dniowe warsztaty szkoleniowe.
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |