Jak mówić, żeby ludzie słuchali, jak słuchać, żeby ludzie mówili? Jak komunikować się skutecznie w takich sytuacjach jak: przekazywanie swoich oczekiwań, delegowanie oraz motywowanie innych?
Słowo, gest, intonacja, milczenie, obecność, dystans, oddech, bierność, działanie… cokolwiek zrobimy i czegokolwiek nie zrobimy, zawsze coś komunikujemy. A jak to odbiera rozmówca?
Odczytane znaczenie przekazu, nie zawsze jest zgodne z jego intencją.
Gdy chcesz bardziej świadomie, celowo i motywująco uczestniczyć w procesie porozumiewania się w zespole, ten warsztat jest właśnie dla Ciebie.
Program
Wybrane zagadnienia tematyczne, z którymi będziemy pracować podczas warsztatu:
• Opisywanie zachowań.
• Przekształcanie ocen w wartościowy komunikat.
• Docieranie do potrzeb, intencji i wartości.
• Rozwijanie empatii.
• Formułowanie oczekiwań w stosunku do rozmówcy.
• Model ZIP - udzielanie informacji zwrotnej.
• Model komunikacyjny Von Thuna.
Zdobyta wiedza
Po warsztacie będziesz lepiej potrafił:
• Formułować jasne i spójne komunikaty.
• Zauważać pułapki komunikacyjne, związane ze stylem komunikowania się.
• Odpowiednio zastosować informację zwrotną.
• Wyrażać precyzyjnie swoje myśli i oczekiwania.
Otrzymane certyfikaty
Certyfikat ukończenia szkolenia w ACT.
Trenerzy prowadzący
Trener: Adam Radecki
Miejsce: siedziba ACT, ul. Wilcza 31 lok. 5, Warszawa
Rozpoczęcie:
2009-10-23
- Zakończenie: 2009-10-23
Rozpoczęcie: 2009-09-15 - Zakończenie: 0000-00-00
Rozpoczęcie: 2009-09-15 - Zakończenie: 0000-00-00
Cena: 490 (PLN) + nie podlega = 490 PLN
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności