Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: IBSEN Szkolenia i Doradztwo

Przejdź do formularza kontaktowego

Coaching menadżerski, czyli jak zwiększyć efektywność pracy zespołu


Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy związanej ze skutecznym coachingiem, a także przećwiczenie praktycznych umiejętności niezbędnych podczas przekazywania zadań podwładnym i współpracownikom. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia dotyczące zasad i reguł obowiązujących w procesie coachingu, komunikacji podczas przekazywania zadań, a także przezwyciężania oporów w procesie delegowania, pojawiających się po stronie delegujących i pracowników.

Program

USTALENIE INDYWIDUALNYCH CELÓW ROZWOJOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA

COACHING JAKO NOWOCZESNE NARZĘDZIE W ZARZĄDZANIU LUDŹMI

 Co to jest coaching?
 Znaczenie zarządzania coachingowego;
 Cele coachingu;
 Role coacha;
 Modele i rodzaje coachingu

KORZYŚCI PŁYNĄCE Z COACHINGU

 Korzyści osobiste;
 Korzyści dla jednostek;
 Korzyści dla organizacji

PODSTAWOWE ZASADY COACHINGU

 Podstawowe zasady coachingu;
 Cykl zmiany zachować i uczenia się ludzi dorosłych;
 Udzielania rad vs. Prowadzenie rozmów rozwojowych.

- CECHY DOBREGO COACHA.
 Jakie kompetencje charakteryzują doskonałego coacha – autodiagnoza;
 Ustalenie planu działania w obszarze doskonalenia wybranych kompetencji;
 Doskonalenie poszczególnych kompetencji charakterystycznych dla sprawnego coacha - ćwiczenia praktyczne;
 Kreatywność w pracy coacha;
 Budowanie świadomości swoich mocnych stron, które można wykorzystać w procesie coachingu.

COACHING JAKO PROCES – ETAPY COACHINGU

 Przedstawienie cyklu coachingu;
 Warunki efektywnego coachingu;
 Oszacowanie potrzeb coachingowych - ćwiczenia praktyczne;
 Zawieranie kontraktu coachingowego - ćwiczenia praktyczne;
 Zaufanie i zaangażowanie w relacji coach – coachowany – jak je budować? - ćwiczenia praktyczne;
 Pożądane kierunki zmian (od motywowania do automotywacji, od uczenia się do samodzielności, od przewodnika do inspiratora);
 Rozwijanie samoświadomości coacha i coachowanego - ćwiczenia praktyczne;
 Ewaluacja procesu coachingu - ćwiczenia praktyczne .


CZII.

- SŁUCHANIE I PROWADZENIE ROZMÓW COACHINGOWYCH

 Główne zasady prowadzenia rozmów coachingowych;
 Autodiagnoza własnych umiejętności słuchania i ćwiczenia praktyczne;
 O słuchaniu i rozumieniu, barierach komunikacyjnych i sposobach ich przezwyciężania;
 Komunikacja: zasady komunikacji w coachingu, dynamika coachingu, rodzaje pytań, kierowanie rozmową, parafrazowanie, odzwierciedlanie uczuć, zawartości i przeformułowywania, milczenie;
 Stawianie celów;
 Praca w grupie: jak powinny wyglądać dobrze sformułowane cele .

STRUKTURY PROWADZENIA ROZMÓW COACHINGOWYCH DOSTOSOWANE DO POSTAWIONEGO CELU.

 Prowadzenie rozmów – ogólne zasady (dialog otwarty, bariery komunikacyjne i ich przekraczanie, metafory, skupienie na rozwiązaniu);
 Struktury rozmów coachingowych w zależności od ich celu – ćwiczenia praktyczne.

SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z SYTUACJAMI TRUDNYMI WYSTĘPUJĄCYMI W PRAKTYCE UCZESTNIKÓW SZKOLENIA – ĆWICZENIA PRAKTYCZNE

BUDOWANIE PROAKTYWNEJ POSTAWY W RADZENIU SOBIE Z PROBLEMAMI

 Radzenie sobie z emocjami . – ćwiczenie praktyczne;
 Techniki rozwiązywania trudności w pracy coacha. – ćwiczenie praktyczne;
 Przekraczanie oporu. – ćwiczenie praktyczne.

BARIERY PRZESZKADZAJĄCE W PRAWIDŁOWYM PROCESIE COACHINGU.

 Diagnoza barier pojawiających się w procesie coachingu – ćwiczenie praktyczne;
 Zapobieganie pojawianiu się barier w procesie coachngu– ćwiczenie praktyczne;
 Praca z samoograniczającymi przekonaniami dotyczącymi samego siebie, klientów, sprzedaży;
 Praca z obawami coachowanego.

MOJE MOCNE STRONY JAKO COACHA - PRACA NAD PEWNOŚCIĄ SIEBIE I POCZUCIEM WŁASNEJ WARTOŚCI


PLANOWANIE ŚCIEŻKI DALSZEGO ROZWOJU WŁASNYCH UMIEJĘTNOŚCI COACHINGOWYCH

Otrzymane certyfikaty

Dyplom ukończenia szkolenia firmy IBSEN

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Szkolenie prowadzone jest przez zawodowego trenera z bogatym doświadczeniem szkoleniowym i odpowiednim przygotowanie dydaktyczne.


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2009-06-25 - Zakończenie: 2009-06-26



Rozpoczęcie: 2009-06-09 - Zakończenie: 0000-00-00



Rozpoczęcie: 2009-06-09 - Zakończenie: 0000-00-00

CENA standardowa:
1850 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1702 PLN

UWAGA

First Minute 8%


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Coaching menadżerski, czyli jak zwiększyć efektywność pracy zespołu
Organizator: IBSEN Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |