Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »
Szkolenie uczy jak skutecznie i profesjonalnie prowadzić rozmowy coachingowe z pracownikami. Pokazuje techniki udzielania konstruktywnych informacji zwrotnych, dostosowywanie swoich działań do sytuacji i typu pracownika. Uczestnicy poznają narzędzia zarządzania jakością, a także zostaną przygotowani do prowadzenia grupowych i indywidualnych coachingów i monitoringów.
MOTYWACJA POZAPŁACOWA W ZARZĄDZANIU JAKOŚCIĄ
Definicja motywacji
Eliksir motywacji
Teorie motywacji
Teorie treści – co motywuje ludzi do pracy (Piramida Maslowa, Teoria ERG, Teoria Herzberga)
Teorie procesu – jak się motywuje ludzi do pracy (Teorie oczekiwań Grooma, Teoria sprawiedliwości Adamsa, Teoria XY McGregora)
Teorie wzmocnień – sposoby uczenia się zachowań (wzmocnienia pozytywne i negatywne)
Komunikacja w zespole – Zasada synergii – Określanie zasad współpracy
UDZIELANIE POCHWAŁ
Dlaczego chwalimy?
Jak umiejętnie chwalić?
Kiedy chwalimy?
Główne zasady pochwał
KORYGOWANIE ZACHOWAŃ
Dlaczego zwracamy uwagę?
Jak zwracać uwagę?
Kiedy korygujemy zachowania i postawy?
Krytyka jako źle udzielona informacja zwrotna
INFORMACJA ZWROTNA
Rola feedback’u w zarządzaniu grupą
Zasady udzielania informacji zwrotnej
Czas i rola informacji zwrotnej
ROZMOWA WYJŚNIAJĄCA
Cele rozmowy wyjaśniającej
Kiedy stosujemy?
Przygotowanie do rozmowy wyjaśniającej
6 etapów rozmowy wyjaśniającej
Atmosfera spotkania
Rola komunikacji niewerbalnej
NARZĘDZIA OCENY JAKOŚCI PROWADZONYCH ROZMÓW TELEFONICZNYCH
Coaching i monitoring – Co? Gdzie? Kiedy? Stosować
Grupy pracownicze, czyli , z kim pracujemy w pierwszej kolejności?
Poziomy inicjatywy pracownika
Zasady właściwego określania celów dla siebie jako szefa i dla pracowników – zasada SMART
Zarządzanie przez cele
Ustalanie celów
Opracowywanie listy celó
Standardy rozmowy telefonicznej – karta coachingowa
MONITORING
Definicja monitoringu w strukturach call center
Cele monitoringu
Główne zadania monitoringu
Korzyści monitoringu
Techniki prowadzenia monitoringu
COACHING
Definicja coachingu w strukturach call center
Cele coachingu
Główne zadania coachingu
Korzyści coachingu
Model rozmowy coachingowej
Techniki prowadzenia coachingu
Etapy prowadzenia coachingu
Cechy dobrego Coacha
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieli jak:
Badać jakość w rozmowie informacyjnej, sprzedażowej i reklamacyjnej;
Przygotować spotkanie oceniające oraz umiejętnie przekazać konstruktywną pochwałę i krytykę pracownikowi;
Umiejętnie zarządzać jakością w call center poprzez stosowanie narzędzi jakimi są coaching i monitoring.
Szkolnie otwarte odbędzie się w przypadku potwierdzenia obecności przez 10 uczestników.
Cena wynika z oferty promocyjnej.
Standardowa cena to 2 999 zł za osobę.
Katalog szkoleń