Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Pro-Business Management Consulting Krzysztof Maraszek

Przejdź do formularza kontaktowego

COACHING W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM


Poznanie nowoczesnych technik zarządzania zespołem.

 Doskonalenie umiejętności komunikacji w zespole.

 Rozpoznanie własnego stylu kierowania i stylu kierowania najefektywniejszego dla zespołu.

 Zbudowanie w uczestnikach wiary w możliwość zwiększenia efektów działań w oparciu o dotychczasowe umiejętności oraz stosowanie metod automotywacyjnych.

 Poznanie sposobów skutecznego i profesjonalnego motywowania pracowników do efektywniejszej pracy.

 Poznanie istoty i narzędzi coachingu.

 Doskonalenie technik efektywnej komunikacji.

 Doskonalenie technik telemarketingu.



Program

Program:

KOMUNIKACJA MIĘDZYLUDZKA KLUCZEM DO BUDOWANIA EFEKTYWNEGO ZESPOŁU.

 Zasady dobrej komunikacji wewnętrznej.

 Umiejętność dostosowania swojego stylu komunikacji do innych.

 Rozwijanie umiejętności wyrażania pochwał i krytyki.

 Bariery występujące w komunikacji.

 Sztuka stawiania skutecznych pytań.

 Delegowanie zadań.



UMIEJĘTNOŚCI MOTYWOWANIA INNYCH.

 Sposoby wzbudzania motywacji własnej i współpracowników.

 Indywidualne czynniki motywujące ludzi do osiągania najlepszych efektów.

 Praktyczne aspekty coachingu.



WPROWADZENIE W TEMATYKĘ COACHINGU.

 Coaching jako narzędzie do osiągania celów.

 Cel i zastosowanie coachingu.

 Etapy coachingu.

 Stosowanie coachingu jako metody wspierania rozwoju pracowników.



ROLA COACHA.

 Mocne i słabe strony bycia coachem.

 Rola i zadania coacha w zespole.

 Korzyści wynikające z coachingu.

 Kluczowe obszary coachingu.



PRZEBIEG PROCESU COACHINGU

 Przygotowanie do rozmowy coachingowej.

 Modele przeprowadzania rozmów coachingowych.

 Sposoby zachowań coacha podczas spotkania z pracownikiem.



COACHING W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH

 Istota, poziomy, źródła i dynamika konfliktu.

 Metody wpływu na sytuacje konfliktowe – kierowanie konfliktem.

 Sposoby konstruktywnego rozwiązywania konfliktów.

 Umiejętność prowadzenia dyskusji.

 Budowanie atmosfery sprzyjającej akceptacji naszych propozycji.

 Zasady osiągania wyniku „obopólnego zadowolenia”.

BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI - ELEMENTY TELEMARKETINU

 Pierwsze wrażenie przez telefon.

 Zdobywanie zaufania.

 Umiejętność nawiązywania kontaktu z różnymi typami rozmówców.

 Techniki wpływu i prawa perswazji, czyli co wpływa na decyzje klienta

 Język korzyści jako istota telemarketingu.

 Techniki słuchania.

 Sposoby reagowania na emocje klienta i radzenie sobie z obiekcjami.

 Przekształcanie trudnej sytuacji w okazję

Zdobyta wiedza

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:



Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

• Lepiej zrozumieć istotę coachingu.

• Efektywnie komunikować się ze swoim podwładnymi i współpracownikami.

• Zidentyfikować własne mocne strony i wykorzystać je dla dobra firmy.

• Podnieść wydajność i poziom zadowolenia ze swojej pracy.

• Skutecznie motywować pracowników do osiągania lepszych wyników zawodowych.

• Rozpoznawać własny styl kierowania i styl kierowania najefektywniejszy dla zespołu.

• Budować pozytywne relacje i używać języka korzyści w kontaktach z klientami przez telefon.




Otrzymane certyfikaty

TAK IMIENNE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA SZKOLENIA.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


UWAGA

DLA KOGO:





Menedżerowie, trenerzy wewnętrzni, coachowie oraz wszyscy pracownicy zainteresowani podnoszeniem swoich kwalifikacji i rozwijaniem umiejętności menedżerskich, w tym area menedzerowie, właściciele firm, dyr. ds handlu, dyr. ds sprzedaży, szefowie działów sprzedaży, obsługi, handlu , specjaliści i szefowie regionów, dyr. regionalni, managerowie ds kluczowych klientów,kierownicy salonów/sklepów/



METODOLOGIA:

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia indywidualne i grupowe, wykład, rozwiązywanie testu, prezentacja, dyskusja



Miejsce: KRAKOW
Rozpoczęcie: 2011-12-12 - Zakończenie: 2011-12-13


Miejsce: WROCŁAW
Rozpoczęcie: 2011-12-19 - Zakończenie: 2011-12-20


Miejsce: WARSZAWA
Rozpoczęcie: 2012-01-09 - Zakończenie: 2012-01-10

Cena: 1280 (PLN) + 23% VAT = 1574.4 PLN

UWAGA

SZKOLENIE OTWARTE: 2 DNI !!!



SZKOLENIE ODBYWA SIE W KRAKOWIE I WE WROCŁAWIU W 2 RÓŻNYCH TERMINACH ORAZ W STYCZNIU 2012-



WROCŁAW: 12-13.XII.2011

KRAKÓW: 19-20.XII.2011

WARSZAWA: 9-10.I.2012



CENA NIE ZAWIERA KOSZTU NOCLEGU I KOLACJI !!!



POZOSTAŁE ŚWIADCZENIA W CENIE;przerwy kawowe, certyfikat, koszt sali, koszt mater. dydaktycznych, koszt trenera , opieka trenera i konsulting po szkoleniowy !!



Dodatkowe pytania: tel. 512-157-870 lub mail; szkolenia@pbmc.pl



PROMOCJE:



2 OSOBY-10%

3 OSOBY: 15%

4-5 OSÓB: 25% RABATU OD CENY BRUTTO przy zapisie na szkolenie i jego opłaceniu na 7 dni przed jego organizacją !!!




 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: COACHING W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM
Organizator: Pro-Business Management Consulting Krzysztof Maraszek


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |