Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo

Przejdź do formularza kontaktowego

Budowanie wizerunku menedżera - szkolenie z Ireną Kamińską-Radomską i Dominiką Grodowską


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.



Opis i cele szkolenia
Szkolenie jest skierowane do wszystkich tych, którym zależy na nieskazitelnym wizerunku. Uczestnicząc w tym szkoleniu, dowiedzą się Państwo, jak:
• wypracować dobre nawyki,
• zbudować postawę wzbudzającą szacunek, zaufanie i autorytet,
• komunikować się skutecznie nawet w sytuacjach konfliktowych.


Szkolenie prowadzone jest przez znakomitych trenerów - dr Irenę Kamińską-Radomską oraz Dominikę Grodowską.


dr Irena Kamińska-Radomska

Wiedzę z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych zdobywała w The Protocol School of Washington w Waszyngtonie pod okiem największych ekspertów, m.in. u Johnatana Mollera – szefa protokołu Białego Domu, uzyskując certyfikat i międzynarodową licencję. Przeszkoliła około dwudziestu tysięcy osób z zakresu komunikacji międzyludzkiej, etykiety biznesu, dress code’u, międzykulturowego protokołu oraz wystąpień publicznych.

Mentorka w cyklicznym programie „Projekt Lady” (TVN). Gość/ekspert TVN, TVN 24, TVN 24 BiŚ, TYP1, TVP2, TVP INFO, Polsat News, RMF FM, radiowej „Trójki”, Radia RDC, Programu I Polskiego Radia, Polskiego Radia 24, Polskiego Radia 1030 Chicago.

Wykładowca na Dziennikarstwie w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz w Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadziła zajęcia z komunikacji międzykulturowej oraz protokołu międzynarodowego dla studentów z całego świata.


Dominika Grodowska

Ekspert ds. etykiety, protokołu dyplomatycznego, różnic kulturowych, wizerunku oraz wystąpień publicznych. Jest certyfikowanym trenerem od 14 lat. Do zawodu trenera przygotowywała się w The Protocol School of Poland oraz w prywatnym Studiu Aktorskim im. Doroty Pomykały. Przeszkoliła tysiące osób z zakresu komunikacji, savoir-vivre’u, różnic kulturowych, dress code’u oraz wizerunku. Jest cenioną prelegentką podczas konferencji globalnych korporacji. Prowadzi również wykłady na uczelniach. Ekspert etykiety w wielu programach m.in. Dzień Dobry TVN, Pytanie na Śniadanie.

Program

Moduł I

Autoprezentacja i komunikacja w biznesie
Zdarza się, że przy dobrych intencjach – nieświadomie – pracownicy mogą wywołać niezadowolenie klienta.
Czasem wystarczy zakłócić kolejność uścisków dłoni albo zwrócić się w nieodpowiedniej formie, żeby klient nagle  zmienił zdanie o firmie. Przyczyny jednak nie poda…

Tematy:

1.    Powitania, moc pierwszego wrażenia
•    Uścisk dłoni
•    Pierwszeństwo powitań
•    Rodzaje uścisków dłoni
•    Jak się uchronić przed natarczywym potrząsaniem
•    Postawa
•    Intonacja
•    Kontakt wzrokowy
•    Dystans

2.    Wizytówka
•    Formy przekazywania i otrzymywania wizytówek
•    Miejsce na wizytówki
•    Brak wizytówek
•    Dopisywanie informacji
•    Znaki na wizytówkach

3.    Przedstawianie osób
•    Formuły
•    Komunikacja niewerbalna
•    Precedencja
•    Tytułowanie kurtuazyjne, naukowe i służbowe
•    Formy adresatywne
•    Zapamiętywanie imion i nazwisk

Moduł II

Spotkania biznesowe przy stole

Perfekcyjne maniery przy stole, umiejętność zamawiania i akceptowania win,  prowadzenia inteligentnej rozmowy oraz eleganckiego regulowania rachunku to tylko kilka przykładów na skuteczne budowanie relacji z klientami.

Podczas tej sesji pokażemy, jak tworzyć atmosferę, w której na deser będą podpisane kontrakty.


Tematy:

1.    Zasady precedencji na przyjęciach

2.    Nakrycie stołu – oficjalne przyjęcie

3.    Przegląd sztućców

4.    Zajmowanie miejsca

5.    Postawa przy stole i wstawanie od stołu w trakcie posiłku

6.    Serwetki (przed, w trakcie posiłku i po)

7.    Kiedy można zacząć jeść i wznosić toasty

8.    Small talk – prowadzenie rozmów przy stole; tematy „zakazane”

9.    Obowiązki gospodarzygości

10.    Jak jeść trudne potrawy (desery, homary, małże...)

11.    Przyjęcia bufetowo-zasiadane

12.    Maniery przy stole, jak wybrnąć z kłopotliwej sytuacji

13.    Najczęściej popełniane faux pas

14.    Etykieta wznoszenia toastów

15.    Jak i kiedy sięgać po kieliszek

16.    Zasady udanego przyjęcia na stojąco:
•    Przygotowanie ze strony gościa i gospodarza
•    Nawiązywanie nowych kontaktów, do kogo można podejść
•    Zagajenie oraz tematy, których należy unikać, sztuka small talk’u
•    Rotowanie
•    Korzystanie z bufetu
•    Jak zrobić „mocne” wejście, zdobyć autorytet


Moduł III

Budowane renomy przez wizerunek

Świadomość tego, że jest się dobrze ubranym, daje ogromną dawkę spokoju i pewności siebie.

Poza tym wygląd zewnętrzny jest silnym narzędziem komunikacji. Podczas tej sesji szkolenia skupimy się na tym, aby wyglądać pięknie, jak również, aby strój „mówił” to, co faktycznie chcielibyśmy o sobie powiedzieć.


Tematy:

1.    Wygląd w zgodzie z osobowością

2.    Budowanie autorytetu poprzez wizerunek

3.    Wizerunek wzbudzający zaufanie

4.    Zasady doboru stroju i akcesoriów do okazji

5.    Jak się ubrać, gdy brak informacji na zaproszeniu

6.    Strój formalny, półformalny i nieformalny

7.    Strój wizytowy a pora dnia

8.    Strój wieczorowy dla kobiety i mężczyzny

9.    Sportowa elegancja (business casual/casual smart)

10.    Strój sportowy (casual)

11.    Dress code i moda – czy mogą współistnieć

12.    Różnice między strojem biznesowym a ubiorem poza pracą

13.    Spojrzenie z daleka – sylwetka a ubranie

14.    Jak poprawić to, czym obdarzyła nas natura

15.    Jak wypracować swój własny styl

16.    Związek ubioru z osobowością i typem wykonywanej działalności

17.    Spojrzenie z bliska – analiza kolorystyczna naturalnego wyglądu

18.    Jak dobrać fryzurę

19.    Buty – podstawa garderoby i stylu

20.    Kompletna garderoba służbowa, jak komponować garderobę

21.    Strój typu „casual smart” w pracy

22.    Podróże służbowe – co powinno znaleźć się w walizce

23.    Czy warto kupować u jednego producenta

 
Moduł IV

Komunikacja

„Sposób, w jaki komunikujemy się z innymi, determinuje jakość naszego życia”

- T. Robbins

Komunikujemy się wszyscy, ale czy robimy to prawidłowo? Czy nasze komunikaty są spójne, czytelne i osiągają pożądany efekt? Podczas tego modułu skupimy się na udoskonaleniu umiejętności komunikacyjnych, które ułatwią nawiązywanie trwałych relacji oraz osiąganie wyznaczonych celów.



Tematy:

1.    Proces komunikacji – kanały przekazu informacji.

2.    Komunikacja werbalna – przekazywanie informacji, przyczyny błędów i przekłamań, unikanie błędów komunikacji werbalnej: pytania, słuchanie, parafrazy, klaryfikacje.

3.    Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym – zrozumienie, zaangażowanie i dostosowanie; przyczyny braku zrozumienia.

4.    Trudny klient - sposoby reakcji.

5.    Przyczyny i rodzaje zachowań emocjonalnych.

6.    Opanowanie własnych emocji i reakcja na emocje klienta.

7.    Analiza transakcyjna (reakcje na prowokacje, szukanie porozumienia z pozycji dorosłego).

8.    Komunikacja niewerbalna - właściwa postawa, gesty, które obrażają innych, gesty, które należy wyeliminować.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Warszawa - Hotel Golden Tulip Warsaw Centre****
Rozpoczęcie: 2020-04-23 - Zakończenie: 2020-04-24


Miejsce: Gdańsk - Hotel Novotel Marina***
Rozpoczęcie: 2020-06-04 - Zakończenie: 2020-06-05


Miejsce: Wrocław - Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***
Rozpoczęcie: 2020-06-18 - Zakończenie: 2020-06-19

CENA standardowa:
2490 PLN + 23% VAT = 3062.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
2290 PLN + 23% VAT = 2816.7 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2020-03-16 12:13:47

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Budowanie wizerunku menedżera - szkolenie z Ireną Kamińską-Radomską i Dominiką Grodowską
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |