Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »
Zaprezentuj profesjonalnie siebie oraz swój produkt i zdobądź zaufanie swoich klientów
Projekt kierujemy do przedsiębiorców prowadzących swoją działalność na terenie woj. małopolskiego i ich pracowników, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, na stanowiskach związanych ze sprzedażą
Rejestracja na stronie http://www.ebiznes.ocd.pl/szkolenia/otwarte/hrtec
• 4 S - Samopoznanie, Samoocena, Samodoskonalenie i Samoakceptacja podstawą do autoprezentacji
Wykorzystanie mechanizmów psychologicznych w procesie kreowania wizerunku
• Składniki profesjonalnej prezentacji.
Etapy prezentacji.
Autoprezentacja wyglądu zewnętrznego, savoir-vivre w relacjach biznesowych
Ja publiczne i ja prywatne - zjawisko pozytywnej autoprezentacji.
• Mowa ciała – analiza gestów i zachowań
Pożądane oraz niepożądane sygnały komunikacji pozawerbalnej podczas autoprezentacji
Techniki kreowania wizerunku
• Sposoby radzenia sobie z tremą
Stres w autoprezentacji – jak go pokonać.
Korelacja mowy werbalnej i niewerbalnej.
Strefy proksemiczne – odległość interpersonalna.
Techniki prawidłowego wykorzystania emocji
• Metody efektywnej prezentacji oferty, produktu
Dostosowanie oferty, produktu do potrzeb odbiorców
Rozpoznawanie typów klientów, a prezentacja produktu
Techniki wywierania wpływu podczas prezentacji produktu
Przygotowanie do prezentacji, indywidualne wystąpienia
• 4 S - Samopoznanie, Samoocena, Samodoskonalenie i Samoakceptacja podstawą do autoprezentacji
Wykorzystanie mechanizmów psychologicznych w procesie kreowania wizerunku
• Składniki profesjonalnej prezentacji.
Etapy prezentacji.
Autoprezentacja wyglądu zewnętrznego, savoir-vivre w relacjach biznesowych
Ja publiczne i ja prywatne - zjawisko pozytywnej autoprezentacji.
• Mowa ciała – analiza gestów i zachowań
Pożądane oraz niepożądane sygnały komunikacji pozawerbalnej podczas autoprezentacji
Techniki kreowania wizerunku
• Sposoby radzenia sobie z tremą
Stres w autoprezentacji – jak go pokonać.
Korelacja mowy werbalnej i niewerbalnej.
Strefy proksemiczne – odległość interpersonalna.
Techniki prawidłowego wykorzystania emocji
• Metody efektywnej prezentacji oferty, produktu
Dostosowanie oferty, produktu do potrzeb odbiorców
Rozpoznawanie typów klientów, a prezentacja produktu
Techniki wywierania wpływu podczas prezentacji produktu
Przygotowanie do prezentacji, indywidualne wystąpienia
Certyfikat ukończenia szkolenia
Monika Jastrzębska
Specjalizacjakomunikacja, autoprezentacjaDoświadczenieJej pasja to praca z ludźmi, której wiodącym mottem jest inspirowanie, wspieranie i pomaganie im w osiąganiu rezultatów w zgodzie z ich osobistym potencjałem. W trakcie zajęć tworzy przestrzeń sprzyjającą odkrywaniu naturalnych zdolności osób, z którymi pracuje. Certyfikowany trener biznesu, doradca personalny, specjalista w zakresie miękkich umiejętności managerskich. Absolwentka psychologii oraz pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego, posiada bogate praktyczne doświadczenie zawodowe oraz ugruntowaną wiedzę teoretyczną. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Specjalizuje się min. w szkoleniach z zakresu komunikacji, zarządzania czasem, budowania zespołu, sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta, negocjacji handlowych, autoprezentacji oraz technik skutecznej rekrutacji i selekcji pracowników.
Adres
31-149 Kraków, ul. Krzywa 7
Cena szkolenia:
Cena netto za uczestnictwo w jednym szkoleniu wynosi dla:
Pracowników mikro firm – 91,28 zł;
Pracowników małych firm – 91,28 zł;
Pracowników średnich firm – 136,93zł;
Pracowników dużych firm – 182,57 zł
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności