Biuro Zarządu stanowiące swoiste "centrum dowodzenia" firmy odpowiedzialne jest za jej sprawne funkcjonowanie, relacje z otoczeniem oraz zapewnienie skutecznej współpracy pomiędzy poszczególnymi organami spółek. Celem szkolenia jest przedstawienie praktycznych aspektów funkcjonowania biura, ze szczególnym uwzględnieniem:
- roli, zadań i uprawnień osób odpowiedzialnych za jego skuteczne prowadzenie
- formalno-prawnych wymogów i ograniczeń w zakresie funkcjonowania organów spółki
- procedur obiegu dokumentów w spółce i sposobów eliminowania błędów formalno-prawnych w dokumentacji
- zasad postępowania i działania biura w sytuacjach kryzysowych
Wskażemy:
- jak skutecznie zarządzać i organizować pracę w biurze?
- jak powinny wyglądać prawidłowe relacje pomiędzy Zarządem a innymi organami spółki i inwestorami?
- jak chronić dokumenty i informacje niejawne zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa?
- jaki wpływ na sprawne funkcjonowanie Biura Zarządu ma komunikacja wewnątrz firmy?
- jak kreować pozytywny wizerunek firmy i budować dobre relacje z mediami?
- jak można wykorzystać nowoczesną technologię wirtualną w pracach Biura Zarządu?
Przedstawimy m.in.:
- zmiany prawa spółek istotne dla Biura Zarządu
- regulacje wewnętrzne spółek - regulaminy i uchwały
- przykładowe protokoły z posiedzeń organów spółek
- procedury i standardy związane z prawidłowym przeprowadzeniem posiedzeń RN i WZ
Program
1. Sprawnie działające biuro zarządu „Okiem Prawnika”
2. Praktyczne aspekty działania spółki kapitałowej i biura jej zarządu
3. Wzajemne relacje organów spółki kapitałowej
4. Prowadzenie spraw spółki kapitałowej i jej reprezentacja
5. Biuro zarządu a zmiany członków zarządu
6. Rola biura zarządu w organizacji i przebiegu posiedzeń organów władz spółki
7. Protokoły z posiedzeń – zasady sporządzania
8. Działania biura zarządu w sytuacji kryzysowej – czyli jak postępować „Gdy mleko się już rozlało”?
9. Zagadnienia związane z „zewnętrznym” obiegiem dokumentów
10. Obieg wewnętrzny dokumentów
11. Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa i informacji niejawnych
12. Wykorzystanie nowoczesnych technologii pracy biura zarządu
13. Zarządzanie biurem i koordynacja procesów - zakres zadań i kompetencji szefa biura zarządu
14. Jak usprawnić procesy komunikacyjne w biurze i firmie?
15. Biuro zarządu jako ośrodek kształtowania wizerunku firmy
16. Etykieta biznesowa – savoir vivre w pracy szefa biura zarządu
Otrzymane certyfikaty
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Oferta skierowana do:
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza

Niższa kadra kierownicza

Specjalista

Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne

Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia

Konsultacje poszkoleniowe

Lunch

Serwis kawowy

Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Specjaliści i praktycy z danego zakresu wiedzy
Katalog szkoleń