Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: AVENHANSEN Sp.z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Badanie zaangażowania i satysfakcji pracowników – czyli czego i jak możemy dowiedzieć się od pracowników?


Szkolenie przeznaczone jest dla Specjalistów do spraw badań z działów HR i marketingu, HR managerów, Specjalistów ds. komunikacji i innych osób odpowiedzialnych za zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie.



Szkolenie jest również bardzo przydatne dla osób na innych stanowiskach, które planują przeprowadzenie badań zaangażowania, satysfakcji pracowników, komunikacji wewnętrznej, potrzeb szkoleniowych.

Program

1. Znaczenie badań na pracowników w zarządzaniu firmą i w HRM



2. Przegląd najczęściej wykonywanych badań, ich wykorzystanie oraz zalety i wady


o zaangażowania

o komunikacji wewnętrznej

o satysfakcji

o potrzeb szkoleniowych

o exit interviews

o employer branding



3. Techniki jakościowe

o kiedy stosować

o wywiady pogłębione indywidualne i grupowe

o techniki projekcyjne

o przygotowanie scenariusza wywiadu/grupy

o analiza nagrań i wnioskowanie



4. Techniki ilościowe

o kiedy stosować

o kwestionariusze papierowe, telefoniczne i internetowe: wady i zalety

o jak dystrybuować i zbierać kwestionariusze

o tworzenie listów zapowiednich/zaproszeń



5. Budowa kwestionariusza badawczego (na przykładzie kwestionariusza satysfakcji oraz zaangażowania pracowników)

o czego chcemy się dowiedzieć od pracowników

o ogólne zasady budowy kwestionariusza

o rodzaje skal w pytaniach

o typowe błędy w budowaniu skal

o specyfika pytań metryczkowych



6. Próba badawcza

o wszyscy pracownicy czy wybrana część

o sposoby wyboru próby do badania



7. Analizy i raport

o analizy a zadane w kwestionariuszu pytania

o interpretacja uzyskanych wyników

o prezentacja wyników

o tworzenie rekomendacji



8. Pułapki i niebezpieczeństwa

o sens biznesowy prowadzenia badań

o zapewnienie anonimowości/poufności pracownikom

o liczbą pytań a jakość uzyskanych danych

o błędy interpretacji wyników

o zaufanie wśród pracowników do badań





o zalety i ograniczenia

o czynniki wpływające na podjęcie decyzji

o na co zwrócić uwagę przy współpracy z agencją badań HR-owych



10. Podsumowanie


Zdobyta wiedza

Wykorzystywanie wiedzy pozyskanej od pracowników poprawia jakość zarządzania, pozwala optymalizować koszty zarządzania zasobami ludzkimi, redukować fluktuację. Dodatkowo odpowiednie prowadzenie badań daje poczucie pracownikom, że ich zdanie jest ważne dla firmy. Najważniejszym celem eksperta prowadzącego szkolenie jest przekazanie swojej wieloletniej wiedzy i umiejętności by łatwiej mogli osiągać w swoich firmach wymienione cele.



Uczestnicy szkolenia:

• zapoznają się z różnymi rodzajami badań, które mogą być przeprowadzone wśród pracowników oraz z zaletami i ograniczeniami;

• nauczą się wyboru odpowiedniej metodologii badawczej i samodzielnego tworzenia narzędzi badawczych (zarówno jakościowych jak i ilościowych);

• poznają, co powinien zawierać prawidłowo napisany raport, jak interpretować wyniki i jakie analizy przeprowadzić;

• dowiedzą się, na co zwracać uwagę przy wyborze firmy zewnętrznej;


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Szkolenie prowadzi :



Jacek Mrzygłód



Marketingowiec. Praktyk. Pracował w dużych firmach, korporacjach i instytucjach rządowych nie tylko w Polsce ale i za granicą. Od podstaw osobiście poznawał, uczył się a następnie zarządzał działami HR. Zna światowe trendy i style zarządzania.



Dlaczego szkolę?



Ponieważ chciałbym przekazać swoją wiedzę i doświadczenie. Nie ma sprawdzonej teorii bez praktyki, ani dobrej praktyki bez teorii. Szkoląc, daję wiedzę i umiejętności, które staram się przekazać w taki sposób, by były możliwe do wdrożenia w firmach. A i nie ma większej satysfakcji ,gdy po jakimś czasie po zakończeniu szkolenia otrzymuję emaila od uczestnika z informacją, że wiedza ze szkolenia jest wykorzystywana w praktyce.





Doświadczenie



Ukończyłem, a później pracowałem naukowo na SGH przez pięć lat. Studiowałem też w Niemczech i odbyłem stypendiach w Austrii oraz Szwecji, gdzie mogłem poznać inne podejście do tematyki zarządzania, strategii, poznać inne metody nauczania. Dzięki udziałowi w pracach Polsko-Japońskiego Centrum Zarządzania miałem przyjemność poznawać japońskie techniki zarządzania i pomagać przy organizacji warsztatów dla managerów z tego zakresu. Następnie pracowałem w agencji badawczej oraz firmie konsultingowej z zakresu HR, gdzie zajmowałem się doradztwem oraz badaniami. Ponad 2 lata pracowałem w Dubaju w amerykańskiej firmie badawczo-konsultingowej, gdzie budowałem bliskowschodni oddział firmy. Pracowałem dla korporacji zachodnich jak i dla instytucji rządowych.

Praca w badaniach marketingowych i konsultingu (strategicznym i marketingowym) często wiązała się z warsztatami i szkoleniami dla pracowników zarówno niższego jak i wyższego szczebla.





Obszary specjalizacji



o Badania marketingowe (w tym on-line).

o Tworzenie strategii marketingowych i e-marketingowych.

o Wykorzystanie Internetu w biznesie.

o Analityka sieciowa (albo jak niektórzy mówią webowa).

o HR a Internet.

o Badania HR i wewnątrz-organizacyjne.





Moje najciekawsze szkolenie



Najciekawsze szkolenie było jednocześnie najtrudniejszym. Było to szkolenie, które miało przełamać opory pracowników wobec nowo wdrażanego rozwiązania w ich firmie. Na jego początku, prawie wszyscy uczestnicy byli przeciwko zmianom. A jako, że byli dwa razy starsi ode mnie i „zjedli zęby” w pracy w swojej organizacji, twierdzili, że osoba z zewnątrz – i to tak młoda jak ja – nie może nic wnieść. Czekała mnie ciężka praca podczas szkolenia i konieczność zdobycia ich zaufania, zaciekawienia tematem. Na koniec dnia po zakończeniu szkolenia byłem niemiłosiernie zmęczony. Ale i zadowolony, bo udało mi się nawiązać relacje z większością uczestników, którzy dziękowali za „otworzenie oczu” na tematy związane ze szkoleniem. Natomiast każde z przeprowadzonych szkoleń jest inne, inne są wymagania i oczekiwania uczestników, dlatego dla każdej grupy tworzony jest program szyty na miarę.





Hobby



Dawanie drugiej młodości meblom (czyli ich odnawianie), utopia i anty-utopia, piłka nożna – również aktywnie. A w zimie narty. I dyskusje po świt. A jako odskocznia od miasta - wędkowanie:-)



Miejsce: Hotel*** w centrum Krakowa
Rozpoczęcie: 2011-12-12 - Zakończenie: 2011-12-13

CENA standardowa:
1280 PLN + 23% VAT = 1574.4 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1180 PLN + 23% VAT = 1451.4 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Badanie zaangażowania i satysfakcji pracowników – czyli czego i jak możemy dowiedzieć się od pracowników?
Organizator: AVENHANSEN Sp.z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |