Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: FIRMA 2000 Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Akademia Public Relations


Akademia PR to oferta dla osób, które chcą się dowiedzieć, w jaki sposób budować pozytywne relacje firmy z otoczeniem i tym samym zdobywać przewagę konkurencyjną organizacji. To zarówno propozycja dla początkujących PR-owców, którzy próbują odnaleźć się w nowym zawodzie, jak również doświadczonych profesjonalistów, chcących uzyskać nowe spojrzenie na zagadnienia PR. Akademia PR to świat, w którym teoria poparta jest zawsze praktyką, eksperci z branży dzielą się doświadczeniem, a uczestnicy wypracowują nowe rozwiązania i podejście do PR. Zapraszamy: specjalistów branż związanych z PR, rzeczników prasowych, kadrę kierowniczą, właścicieli przedsiębiorstw, przedstawicieli administracji państwowej i samorządowej.

Szczegółowe informacje nt. szkolenia znajdują się na stronie:

http://firma2000.pl/pl/akademia_pr/o_akademii/

Program

Zajęcia obejmują 80 godzinny kurs szkoleniowy, podzielony na 7 bloków szkoleń jednodniowych oraz 6 4-godzinnych sesji popołudniowych (łącznie 13 dni). Szkolenia jednodniowe, prowadzone w formie warsztatowej, pozwolą uczestnikom zapoznać się z wiedzą z danego zakresu tematycznego, przeanalizować przedstawione case studies i przećwiczyć zdobyte umiejętności. Sesje popołudniowe będą poświęcone pogłębieniu zdobytej wiedzy w oparciu o inspiracje płynące z wdrożenia konkretnych strategii PR czy zastosowania wybranych narzędzi PR oraz omówieniu dodatkowych zagadnień, istotnych z punktu widzenia działalności Specjalisty ds. PR. Udział w kursie kończy się egzaminem pisemnym, którego zdanie jest warunkiem otrzymania certyfikatu ukończenia Akademii PR.

 

Zakres tematyczny Akademii PR:

  1. Public Relations – znaczenie PR w działaniu organizacji, PR a reklama, PR a działania marketingowe; narzędzia PR i jego dziedziny.
  2. Wpływ otoczenia organizacji na jej działania PR - organizacja i jej otoczenie, metody analizy otoczenia organizacji, zmienność otoczenia, typy otoczenia, analiza wpływu otoczenia na organizację.
  3. Kampanie komunikacyjne - cele, cechy i zasady prowadzenia kampanii, etapy kampanii komunikacyjnej, ocena rezultatów.
  4. Komunikacja wewnętrzna w organizacji jako element PR - cele, zadania, narzędzia, zalety i zagrożenia, rodzaje komunikacji wewnętrznej, komunikacja wewnętrzna w sytuacji zmiany lub kryzysu.
  5. CorporateIdentity – wizerunek a tożsamość organizacji, elementy tożsamości organizacji, identyfikacja wizualna: cel i zasady, komunikacja i kultura organizacyjna; tworzenie tożsamości organizacji.
  6. Organizacja eventów - rodzaje eventów, cele organizacji eventów, planowanie eventu, elementy zarządzania eventem, ocena efektywności eventu, działania „po eventowe”, zasady właściwie zorganizowanego eventu, najczęściej popełniane błędy, „czeklista”;
  7. Relacje z mediami - umiejętność organizacji relacji z mediami, cechy rzecznika prasowego, rodzaje materiałów prasowych, zasady tworzenia komunikatu prasowego, współpraca z radio i TV, organizacja i prowadzenie konferencji prasowych.
  8. Nowoczesne techniki PR i wykorzystywanie Internetu w kampaniach komunikacyjnych - media relations w Internecie, zarządzanie sytuacją kryzysową, pozycjonowanie strony, blogi, współpraca z blogerem, internetowe biuro prasowe, marketing wirusowy, serwisy videosharingowe, informacja prasowa online, serwisy społecznościowe.
  9. Rola Public Relations w zarządzaniu kryzysem - Public Relations a kryzys, zarządzanie kryzysem, plan kryzysowy, fazy kryzysu, zasady postępowania w trakcie kryzysu, PR zewnętrzny i wewnętrzny w sytuacji kryzysowej, zachowania uczestników sytuacji kryzysowej, najczęściej popełniane błędy; strategia „no comments”, jak wykorzystać kryzys i obrócić go na swoją korzyść.
  10. Opracowywanie budżetu działań PR - zasady budżetowania działań PR, szacowanie wartości, szczegółowość budżetu, budżetowanie działań realizowanych przez agencję PR.
  11. Współpraca z agencjami PR – rodzaje umów, zasady współpracy, sposoby kontroli agencji.
  12. Wystąpienia publiczne - podstawowe zasady efektywnej komunikacji: zasady, znaczenie grupy docelowej w formułowaniu komunikatu, typy odbiorców. Sztuka prezentacji: struktura komunikatu, zasada „3P”; techniki rozpoczęcia i zamknięcia prezentacji, autoprezentacja, prezentacja w Power Point. Komunikacja niewerbalna w prezentacji, efekt pierwszego wrażenia, mowa ciała, kolejność prezentowania informacji przynęty, czyli jak przykuć i utrzymać uwagę słuchacza, psychologia trudnego odbiorcy, zarządzanie stresem w sytuacji wystąpień publicznych.Przygotowanie do wystąpienia, rozgrzewka mówcy – zastosowanie technik oddechowych i artykulacyjnych, relaksacja, przygotowanie miejsca wystąpienia, informacja zwrotna dla prezentującego, rodzaje wystąpień publicznych. Praca z kamerą: prezentacja wystąpienia, analiza indywidualnego stylu wystąpienia: sposób operowania głosem i ciałem – stosowanie środków wyrazu, zaangażowanie odbiorców – użycie technik budowania relacji z odbiorcami.
  13. Egzamin potwierdzający zdobytą wiedzę i kwalifikacje.

Zdobyta wiedza

 


Otrzymane certyfikaty

Absolwenci Akademii PR otrzymują certyfikat ukończenia kursu wraz z wykazem tematyki i godzin zajęć. Warunkiem otrzymania certyfikatu jest zdanie pisemnego egzaminu. Certyfikat posiada potwierdzenie FIRMY 2000 i Duńskiego Instytutu Technologicznego.



Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący


Mirosław Żuławnik, Eliza Misiecka, Barbara Labudda, Andrzej Zaporowski, Anna Dzierżawska, Justyna Dzieduszycka – Jędrach, Roman Bieda, Rafał Mrówka, Anna Zakrzewska, Gabriel Matwiejczyk.


UWAGA

Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie:

http://firma2000.pl/pl/akademia_pr/zgloszenie/

Po wysłaniu go drogą elektroniczną proszę czekać na ifnormacje ze strony FIRMY 2000.





Miejsce: Warszawa, Aleja Krakowska 218
Rozpoczęcie: 2010-12-03 - Zakończenie: 2011-03-18


Miejsce: Warszawa, Aleja Krakowska 218
Rozpoczęcie: 2011-01-28 - Zakończenie: 2011-05-20

Cena: 4200 (PLN)

Ostatnia aktualizacja oferty 2010-11-29 11:44:16

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Akademia Public Relations
Organizator: FIRMA 2000 Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |