Akademia PR to oferta dla osób, które chcą się dowiedzieć, w jaki sposób budować pozytywne relacje firmy z otoczeniem i tym samym zdobywać przewagę konkurencyjną organizacji. To zarówno propozycja dla początkujących PR-owców, którzy próbują odnaleźć się w nowym zawodzie, jak również doświadczonych profesjonalistów, chcących uzyskać nowe spojrzenie na zagadnienia PR. Akademia PR to świat, w którym teoria poparta jest zawsze praktyką, eksperci z branży dzielą się doświadczeniem, a uczestnicy wypracowują nowe rozwiązania i podejście do PR. Zapraszamy: specjalistów branż związanych z PR, rzeczników prasowych, kadrę kierowniczą, właścicieli przedsiębiorstw, przedstawicieli administracji państwowej i samorządowej.
Szczegółowe informacje nt. szkolenia znajdują się na stronie:
http://firma2000.pl/pl/akademia_pr/o_akademii/
Program
Zajęcia obejmują 80 godzinny kurs szkoleniowy, podzielony na 7 bloków szkoleń jednodniowych oraz 6 4-godzinnych sesji popołudniowych (łącznie 13 dni). Szkolenia jednodniowe, prowadzone w formie warsztatowej, pozwolą uczestnikom zapoznać się z wiedzą z danego zakresu tematycznego, przeanalizować przedstawione case studies i przećwiczyć zdobyte umiejętności. Sesje popołudniowe będą poświęcone pogłębieniu zdobytej wiedzy w oparciu o inspiracje płynące z wdrożenia konkretnych strategii PR czy zastosowania wybranych narzędzi PR oraz omówieniu dodatkowych zagadnień, istotnych z punktu widzenia działalności Specjalisty ds. PR. Udział w kursie kończy się egzaminem pisemnym, którego zdanie jest warunkiem otrzymania certyfikatu ukończenia Akademii PR.
Zakres tematyczny Akademii PR:
-
Public Relations – znaczenie PR w działaniu organizacji, PR a reklama, PR a działania marketingowe; narzędzia PR i jego dziedziny.
-
Wpływ otoczenia organizacji na jej działania PR - organizacja i jej otoczenie, metody analizy otoczenia organizacji, zmienność otoczenia, typy otoczenia, analiza wpływu otoczenia na organizację.
-
Kampanie komunikacyjne - cele, cechy i zasady prowadzenia kampanii, etapy kampanii komunikacyjnej, ocena rezultatów.
-
Komunikacja wewnętrzna w organizacji jako element PR - cele, zadania, narzędzia, zalety i zagrożenia, rodzaje komunikacji wewnętrznej, komunikacja wewnętrzna w sytuacji zmiany lub kryzysu.
-
CorporateIdentity – wizerunek a tożsamość organizacji, elementy tożsamości organizacji, identyfikacja wizualna: cel i zasady, komunikacja i kultura organizacyjna; tworzenie tożsamości organizacji.
-
Organizacja eventów - rodzaje eventów, cele organizacji eventów, planowanie eventu, elementy zarządzania eventem, ocena efektywności eventu, działania „po eventowe”, zasady właściwie zorganizowanego eventu, najczęściej popełniane błędy, „czeklista”;
-
Relacje z mediami - umiejętność organizacji relacji z mediami, cechy rzecznika prasowego, rodzaje materiałów prasowych, zasady tworzenia komunikatu prasowego, współpraca z radio i TV, organizacja i prowadzenie konferencji prasowych.
-
Nowoczesne techniki PR i wykorzystywanie Internetu w kampaniach komunikacyjnych - media relations w Internecie, zarządzanie sytuacją kryzysową, pozycjonowanie strony, blogi, współpraca z blogerem, internetowe biuro prasowe, marketing wirusowy, serwisy videosharingowe, informacja prasowa online, serwisy społecznościowe.
-
Rola Public Relations w zarządzaniu kryzysem - Public Relations a kryzys, zarządzanie kryzysem, plan kryzysowy, fazy kryzysu, zasady postępowania w trakcie kryzysu, PR zewnętrzny i wewnętrzny w sytuacji kryzysowej, zachowania uczestników sytuacji kryzysowej, najczęściej popełniane błędy; strategia „no comments”, jak wykorzystać kryzys i obrócić go na swoją korzyść.
-
Opracowywanie budżetu działań PR - zasady budżetowania działań PR, szacowanie wartości, szczegółowość budżetu, budżetowanie działań realizowanych przez agencję PR.
-
Współpraca z agencjami PR – rodzaje umów, zasady współpracy, sposoby kontroli agencji.
-
Wystąpienia publiczne - podstawowe zasady efektywnej komunikacji: zasady, znaczenie grupy docelowej w formułowaniu komunikatu, typy odbiorców. Sztuka prezentacji: struktura komunikatu, zasada „3P”; techniki rozpoczęcia i zamknięcia prezentacji, autoprezentacja, prezentacja w Power Point. Komunikacja niewerbalna w prezentacji, efekt pierwszego wrażenia, mowa ciała, kolejność prezentowania informacji przynęty, czyli jak przykuć i utrzymać uwagę słuchacza, psychologia trudnego odbiorcy, zarządzanie stresem w sytuacji wystąpień publicznych.Przygotowanie do wystąpienia, rozgrzewka mówcy – zastosowanie technik oddechowych i artykulacyjnych, relaksacja, przygotowanie miejsca wystąpienia, informacja zwrotna dla prezentującego, rodzaje wystąpień publicznych. Praca z kamerą: prezentacja wystąpienia, analiza indywidualnego stylu wystąpienia: sposób operowania głosem i ciałem – stosowanie środków wyrazu, zaangażowanie odbiorców – użycie technik budowania relacji z odbiorcami.
-
Egzamin potwierdzający zdobytą wiedzę i kwalifikacje.
Zdobyta wiedza
Otrzymane certyfikaty
Absolwenci Akademii PR otrzymują certyfikat ukończenia kursu wraz z wykazem tematyki i godzin zajęć. Warunkiem otrzymania certyfikatu jest zdanie pisemnego egzaminu. Certyfikat posiada potwierdzenie FIRMY 2000 i Duńskiego Instytutu Technologicznego.
Oferta skierowana do:
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Mirosław Żuławnik, Eliza Misiecka, Barbara Labudda, Andrzej Zaporowski, Anna Dzierżawska, Justyna Dzieduszycka – Jędrach, Roman Bieda, Rafał Mrówka, Anna Zakrzewska, Gabriel Matwiejczyk.
UWAGA
Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie:
http://firma2000.pl/pl/akademia_pr/zgloszenie/
Po wysłaniu go drogą elektroniczną proszę czekać na ifnormacje ze strony FIRMY 2000.
Miejsce: Warszawa, Aleja Krakowska 218
Rozpoczęcie:
2010-12-03
- Zakończenie: 2011-03-18
Miejsce: Warszawa, Aleja Krakowska 218
Rozpoczęcie: 2011-01-28 - Zakończenie: 2011-05-20
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności