Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »2-dniowe warsztaty „48h z Internetem”. Skierowane są one dla tych, którzy chcą nabyć nowe kompetencje biznesowe w oparciu o działania w Internecie. Część prowadzona na żywo jest połączona z komplementarną częścią w Internecie, która będzie pracować dla Państwa przez 48h bez przerwy.
Dlaczego warto?
Internet w liczbach
Uczestnicy poznają 7 najbardziej spektakularnych przykładów zmiany w sytuacji przedsiębiorstwa, produktu i rynku, jaka nastąpiła pod wpływem lub z wykorzystaniem Internetu.
• Przykład sukcesu nowej oferty
• Przykład umiejętnego poszerzenia oferty
• Przykład zmowy Klientów
• Przykład kryzysu przekutego na sukces
• Przykłady błędów strategicznych, ilościowych i jakościowych
Poparte wizualizacją, datami i liczbami przypadki posłużą jako punkt odniesienia do dalszej pracy.
Bank narzędzi online
Sesja pomoże usystematyzowad wiedzę w zakresie dostępnych narzędzi sprzedaży i marketingu online, wzbogacad je o innowacje i łączyd w pakiety. Poza szeregiem przykładów: czym jest marketing wirusowy, szeptany, czym marketing relacji w internecie, Uczestnicy stworzą własny zestaw narzędzi, przenosząc doświadczenia z metod tradycyjnych na nowy grunt.
Uwaga na cel
Moduł wesprze Uczestników w rozszyfrowywaniu założeo strategicznych działao prowadzonych w internecie (np. przez konkurencję), a następnie zaszyfrowywaniu własnych założeo w podobny i lepszy sposób. Uczestnicy dowiedzą się jak zwiększad stopieo mierzalności wyników ze względu na cel i jak precyzyjniej docierad do grupy docelowej (gdzie jej szukad w internecie).
Tanie i dobre? To możliwe!
Uczestnicy doświadczą dobrodziejstw płynących z wykorzystania darmowych narzędzi dostępnych w internecie, poznają możliwości ich kompilacji oraz nabędą praktyczne umiejętności służące wykorzystaniu mediów społecznościowych do realizacji celów marketingowych.
Nie tylko aktywne, ale i bierne komunikowanie
Internet to skarbnica wiedzy na temat Klientów. W tej części, Internet zostanie przedstawiony jako doskonałe narzędzie monitoringu. Istotną kompetencją biznesową jest słuchanie. Internauci właśnie w Internecie wypowiadają się na temat naszej marki lub firmy. Uczestnicy dostaną pakiet informacji: gdzie i w jaki sposób słuchać.
Osoby, które ukończą szkolenie, zyskają większą elastyczność w dobieraniu kanałów promocji i sprzedaży online, podniosą też efektywność prowadzonych działań marketingowych. Zwiększenie kompetencji nastąpi w zakresie umiejętności:
Marcin Osman
Jest twórcą idei i jednym z założycieli Someday Interactive – agencji interaktywnej zrzeszającej ambitnych ludzi z niestandardowym spojrzeniem na reklamę w sieci.
Prowadzi bloga Ventureadventure.pl o finansowaniu przedsięwzięć biznesowych i e-marketingu.
Doświadczony szkoleniowiec, w latach 2007-2009 współpracownik funduszu Venture Capital i prezes zarządu Supermedica sp.z o.o Koordynator dwóch edycji Festiwalu Przedsiębiorczości BOSS.
Oprócz tegorocznej debaty z Premierem RP Donaldem Tuskiem (zapytajpremiera.pl), gdzie reprezentował stanowisko Internautów, uczestniczył w ponad 100 wykładach, szkoleniach i warsztatach z tematyki biznesu i rozwoju.
Rabaty
Uwaga: rabaty nie sumują się.
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności