Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: AVENHANSEN Sp.z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Psychologia szefa - skuteczne i efektywne zarządzanie zespołem z elementami inteligencji emocjonalnej






Zarządzane ukierunkowane jest na oddziaływania sprawcze, dzięki którym ludzie wykonują pożądane rzeczy. Zadania szefa wymagają jego szeroko pojętych kompetencji, umiejętności, kwalifikacji i predyspozycji osobowych. Dynamika realizowanych projektów i zadań dnia warunkuje różnorodność wyzwań dla osoby zarządzającej.



Szkolenie łączy elementy szkolenia z zarządzania zespołem i wartościami inteligencji emocjonalnej. Co z kolei umożliwia podniesienie świadomości, skuteczności, kwalifikacji i kompetencji szefa oraz zwiększa poczucie satysfakcji z bycia szefem.

Program

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Szkolenie prowadzone jest w sposób aktywizujący uczestników, z uwzględnieniem wyzwań codzienności zawodowej każdego z uczestników szkolenia. Mini – wykłady ze strony trenera prowadzącego są wprowadzeniem, bądź podsumowaniem prac uczestników. Punktem wyjścia i priorytetem jest przepracowanie wiedzy teoretycznej, aby w sposób łatwy i bezproblemowy wiedza wykorzystywana była w realiach zawodowych.

• Mini – wykłady

• Ćwiczenia

• Dyskusje moderowane przez trenera

• Energizer’y, icebreaker’y

• Studium przypadku

• Praca indywidualna, w parach i grupach

• Obserwacja, feedback

• Formy kreatywne: metafory, cytaty, praca z przestrzenią





Program szkolenia:



1. Role szefa – menadżer, coach, lider – co? Jak? Kiedy?



2. Expose w pracy szefa – po co? Kiedy? W jaki sposób?



3. Nawyki i ich zmiana.



4. Motywowanie w zarządzaniu.



5. Jak wykorzystywać sukcesy i porażki podwładnego do mobilizowania.

o Nagrody, czyli różne sposoby doceniania i wyróżniania pracowników.

o Algorytm rozmowy z docenianym podwładnym.

o Sankcje, sytuacje i postawy, które należy ukarać.

o Algorytm rozmowy wyciągania konsekwencji z popełnianych błędów i karania.

o Standard komunikowania decyzji o zwolnieniu.



6. Trudne decyzje w pracy odpowiedzialnego szefa – sposoby przekazywania trudnych informacji i podejmowanych decyzji.



7. Feedback – jak udzielać informacji zwrotnej i prowadzić rozmowę oceniającą (metody, narzędzia, techniki, słownictwo).



8. Typy psychologiczne – charakterystyka, podejście, wydajność, delegowanie zadań.



9. Motywacja, a umiejętności i kompetencje – jak wzbudzać odpowiednie postawy u podwładnych i jak dobierać członków zespołu.

o Motywowanie jako proces ciągły.

o Motywy – potrzeby i interesy wyznacznikiem motywowania (rozpoznawanie i zaspokajanie).

o Elastyczność w motywowaniu.

o Sposoby osiągnięcia wysokiego poziomu motywacji.

o Zarządzanie mało wydajnymi pracownikami.

o Psychologiczne style w komunikacji i ich wpływ na dobór członków zespołu.



10. Negocjacje nastawione na współpracę – model i metody.



11. Perswazja w pracy szefa.

o Szef jako mediator.

o Wiedza i umiejętności menadżera.



12. Asertywność w pracy szefa.



13. Rozwiązywanie konfliktów.



14. Wiedza i umiejętności efektywnego i zadowolonego szefa.



15. Skuteczne metody redukowania stresu w pełnieniu funkcji szefa.


Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników

• Być skutecznymi przywódcami.

• Rozpoznawać efektywnie typy psychologiczne i stosować odpowiednie strategie w zarządzaniu zespołem i integrować zespół pracowników.

• Delegować zadania, wyznaczać standardy pracy i skutecznie motywować.

• Stosować jasne i empatyczne komunikaty.

• Rozpoznawać i zapobiegać oraz wykorzystywać konflikty do rozwoju jednostek i zespołów.

• Stosować techniki redukcji stresu.



Korzyści dla firmy:

• Pozyskanie skutecznych i nowoczesnych narzędzi w realizacji zadań dyrektora.

• Różnica w postrzeganiu zarządzania, a rządzenia.

• Wykorzystywanie i świadome stosowanie ról szefa.

• Redukcja emocji negatywnych i stresu.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Certyfikowany coach ICC, doradca psychospołeczny z wieloletnim doświadczeniem



Dlaczego coach i trener?



Coaching przemawia do mnie jako skuteczna metoda pracy z drugim człowiekiem. Istotne dla mnie są zasoby i poczucie sprawstwa, które dają nieograniczone możliwości w rozwoju, wprowadzaniu i utrwalaniu zmian. Trenerstwo jest dla mnie kształtowaniem, modelowaniem, inspirowaniem, uczeniem. Pracą „z” i „dla” drugiego człowieka. A dla mnie jako trenera i coacha satysfakcją z osiągnięć moich klientów, szacunkiem i pokorą dla indywidualności.





Doświadczenie



Jestem socjologiem o specjalności doradztwo psychospołeczne, trenerem biznesu, coachem ICC. Od 2004 r. projektuję, prowadzę szkolenia dla placówek oświatowych, organizacji pozarządowych, klientów biznesowych (korporacje, małe i średnie przedsiębiorstwa). Jako certyfikowany coach ICC prowadzę procesy coachingowe dla klientów biznesowych i indywidualnych w zgodzie ze standardami International Coaching Community.



Wykorzystuję różnorodne aktywne metody nauczania: symulacje, studium przypadku (case), praca w małych grupach, mini wykłady. Zapewnia to maksymalny i aktywny udział uczestników przy zminimalizowaniu tradycyjnych sposobów przekazywania wiedzy.



Wierzę w słowa J. W. Goethego : Cokolwiek zamierzasz zrobić, o czymkolwiek marzysz, zacznij działać. Śmiałość zawiera w sobie geniusz, siłę i magię.



Doświadczenie biznesowe zdobywałam w różnych branżach: finansowej, doradczej, oświatowej, handlowej, reklamowej. Specjalizuję się w szkoleniach z obszaru kompetencji menadżerskich, efektywnej komunikacji, przywództwa, technik sprzedaży i obsługi klienta, rozwoju umiejętności osobistych.





Pasje



Prywatnie moją pasją jest rozwój osobisty potencjału ludzkiego. Dokonane odkrycia, analizy, przemyślenia i wnioski wykorzystuje w realiach biznesowych uwzględniając indywidualność drugiego człowieka, z szacunkiem dla wartości i w atmosferze pełnego zaufania. Interesuję się równowagą ciała i umysłu łącząc aktywność fizyczną z technikami medytacyjnymi i radością życia. W ostatnim czasie dołączyłam do grona pasjonatów koni i jestem jeźdźcem amatorem.



Miejsce: Hotel*** w centrum Poznania
Rozpoczęcie: 2012-07-19 - Zakończenie: 2012-07-20

CENA standardowa:
1380 PLN + 23% VAT = 1697.4 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1100 PLN + 23% VAT = 1353 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Psychologia szefa - skuteczne i efektywne zarządzanie zespołem z elementami inteligencji emocjonalnej
Organizator: AVENHANSEN Sp.z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |