Każdy z nas, praktycznie codziennie poprzez konsekwentne dążenie do wyznaczonych celów, ma styczność z realizacją projektów. Coraz bardziej doceniana staje się więc umiejętność efektywnego zarządzania przedsięwzięciami tak, aby możliwie najkorzystniej gospodarować dostępnymi zasobami ludzkimi oraz finansowymi i nie przekraczając wyznaczonych ram czasowych. W trakcie szkolenia przekazujemy sposoby oraz metody zwiększające skuteczność realizowanych projektów. Uczymy, jak sprawić, by postawione naprawdę wysoko cele stały się łatwiejsze do osiągnięcia.
Program
Program:
Dzień I
-
Definicja, charakterystyka i rozwój metodyki zarządzania projektami
-
Problemy oraz nieprawidłowości w trakcie zarządzania projektami
-
Uwarunkowania powodzenia projektu
-
Analiza otoczenia projektu
-
Relacje pomiędzy strukturą firmy/ strategią przedsiębiorstwa a realizacją projektu
-
Cykl życia projektu
-
Określanie oraz hierarchizacja celów projektu w oparciu o zidentyfikowane, zróżnicowane oczekiwania interesariuszy
Dzień II
-
Pojęcie struktury podziału prac i jej definiowanie
-
Diagram sieciowy i harmonogram realizacji projektu
-
Określenie, planowanie i sterowanie zasobami niezbędnymi do realizacji projektu
-
Metody tworzenia budżetu i administrowanie finansami projektu
Dzień III
-
Budowa, rozwój i zarządzanie zespołem projektowym; zarządzanie konfliktami
-
Monitoring i kontrola realizacji projektu
-
Zarządzanie ryzykiem w projekcie
-
Podnoszenie kwalifikacji Project Menedżera. Systemy certyfikacji PM
Zdobyta wiedza
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie:
-
Wiedział, czym jest projekt i na czym polega jego specyfika
-
Potrafił unikać oraz zidentyfikować błędy popełnione w czasie realizacji projektu
-
Znał zasady tworzenia zespołu projektowego oraz wiedział, jak motywować jego członków
-
Rozumiał rolę oraz znaczenie analizy otoczenia i oczekiwań interesariuszy w definiowaniu zakresu projektu
-
Posiadał umiejętność precyzyjnego definiowania głównych i cząstkowych celów projektu
-
Umiał zorganizować i zrealizować projektów w różnych strukturach organizacyjnych przedsiębiorstwa
-
Rozumiał potrzebę oraz zasady budowy struktury podziału prac
-
Wiedział, jak zastosować diagram sieciowy w zarządzaniu projektem
-
Potrafił wykorzystać metodę ścieżki krytycznej i kamieni milowych w projekcie
-
Umiał prawidłowo zbudować harmonogram realizacji projektu
-
Precyzyjnie definiował zasoby osobowe, materiałowe, sprzętowe i finansowe konieczne do realizacji projektu
-
Znał zasady budowania budżetu projektu
-
Wiedział, jak monitorować przebieg realizacji projektu
-
Posiadał niezbędną wiedzę do identyfikacji i zarządzania ryzykiem w projektach
-
Rozumiał potrzebę i znał metody poszerzania wiedzy nt. zarządzania projektami
Otrzymane certyfikaty
Imienny certyfikat pm2pm
Oferta skierowana do:
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Trener pm2pm
Cena: 1750 (PLN)
UWAGA
Rabat 10% przysługuje każdej kolejnej osobie zgłaszanej z jednej firmy
Cena szkolenia obejmuje:
-
uczestnictwo w szkoleniu
-
materiały szkoleniowe (segregator lub/i płyta CD)
-
imienny certyfikat
-
lunch
-
przerwy kawowe
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności