Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Pro-Business Management Consulting Krzysztof Maraszek

Przejdź do formularza kontaktowego

Komunikacja werbalna i niewerbalna


Poznanie zasad i technik poprawnej komunikacji werbalnej i zasad stosowania komunikacji niewerbalnej ,jako narzędzi budowania wiarygodności i skuteczności przekazu oraz umiejętności poprawnego kształtowania relacji w zespole.

Program

1.Podstawowe pojęcia z zakresu komunikacji

2.Różnice i podobieństwa w komunikacji werbalnej i niewerbalnej

3. Style komunikacji

4. Zasady komunikowania się :

5. Podstawy efektywnej komunikacji

-Sztuka oddzielenie informacji kluczowej od szumu informacyjnego

- Lejek komunikacyjny – od tego co mówimy od tego zależy co odbiorca zapamiętuje

-Przekazywanie informacji zwrotnej

-Rodzaje stylów komunikowania się

-Komunikowanie a informowanie – różnice i podobieństwa

6. Komunikacja w kontaktach w zespole i z klientami

- Psychologiczne aspekty komunikacji interpersonalnej

- Teoria i zasady komunikacji

- Model komunikacji

- Filtry i Bariery komunikacyjne - wg. Gordona

- Systemy reprezentacji (wzrokowy, słuchowy i kinestetyczny)

- 4 STYLE KOMUNIKACJI

- POSTAWY KOMUNIKACYJNE: komunikat UFO i komunikat FUKOZ

- Kwadrat komunikacyjny Shulza von Thuna

7.Metody i sposoby na efektywną komunikację – zasady i techniki aktywnego słuchania

- Aktywne słuchanie/ 4 elementy aktywnego słuchania/

- Jak poznać aktywnego słuchacza?

- Dobry słuchacz a zły słuchacz?

- Parafraza komunikacja ze zrozumieniem , parafraza z błędem

- Dopytywanie

- Wyjaśnianie, doprecyzowywanie

- Podsumowanie

- Płaszczyzny komunikatu: logiczna i emocjonalna, płaszczyzna apelowa, płaszczyzna ujawniania siebie, płaszczyzna rzeczowa i płaszczyzna relacji

- Klaryfikacja

- Odzwierciedlenie

8. Rodzaje i typy komunikacji:



– werbalna :



a. mówienie:

-budowanie atmosfery kontaktu

-ustalenie celu, przedmiotu rozmowy

-konstrukcja wypowiedzi

-nawyki językowe, skróty myślowe

-długość zdań, wypowiedzi

-jakich zwrotów i słów używać a jakich nie

-modulacja głosu, dykcja



b. zadawanie pytań: jak, jakie, kiedy i dlaczego zdawać pytania –czyli sztuka zadawania pytań?

• pytania otwarte

• pytania zamknięte

• pytania kartezjańskie

• pytania uboczne

• kontrpytania



c. słuchanie

• techniki aktywnego słuchania: ośmielanie - uśmiech przez tel.; dostrojenie; cierpliwość; parafraza- sztuka powtórzeń i hamowania emocji ;



• i

• niewerbalna:



-sygnały języka ciała, z których nie zdajemy sobie sprawy/ekspresja emocji/

-proksemika (dystans fizyczny)

-kontakt wzrokowy - dlaczego jest tak ważny, jak go interpretować

-postawa ciała

-mimika, czyli Twoje ruchy emocjonalne: szczęście, strach, smutek, gniew, zdziwienie, odraza oraz zasady ekspresji

-gesty i postawy - dłonie, kciuki, ramiona, dotykanie twarzy, gesty nóg

-wygląd zewnętrzny

-dostrajanie się

- tonacja głosu

- komunikacja asertywna



9. Komunikacja niewerbalna:



- zasada otwartości

- zasada pewności siebie

- obawa i niepewność-a odbiór ich przez drugiego rozmówcę

- dezaprobata-gesty

- słowa- ciało-głos



10. Funkcje komunikacji niewerbalnej - do czego służy mowa ciała?



- Maskowanie - ukrycie prawdziwych uczuć, myśli podczas rozmowy,

- Komunikowanie - interpersonalnych postaw i emocji, odzwierciedlaniu stosunku człowiek do jego rozmówcy,

- Samoprezentacja - przedstawienie się, kim jestem, jak się widzę,

- Podtrzymywanie komunikacji werbalnej - uzupełnienie i kontekst dla wypowiedzi słownych.



11. Wizerunek - jak się tworzy i jak oddziałuje wizerunek na rozmówcę?



- Konstrukcja wizerunku podczas rozmowy,

- Efekt pierwszego wrażenia,

- Zaufanie, sympatia, chęć do rozmowy - efekty oddziaływania wizerunku.



12. Techniki manipulacji wizerunkiem w rozmowach biznesowych - co stosują klienci podczas rozmów?



-Jestem ekspertem - negocjowanie z pozycji przewagi merytorycznej,

-Jestem agresywny - negocjowanie z pozycji siły i agresji,

Jestem pokrzywdzony - negocjowanie z pozycji słabszego, któremu należy pomóc,

Jestem uczniem - negocjowanie z pozycji osoby stosującej komplementy,

Zasady przeciwdziałania i reagowania.



13. Budowa wizerunku profesjonalizmu - jak budować zaufanie do siebie?



- Zasady skutecznej komunikacji niewerbalnej w sprzedaży i negocjacjach,

- Podstawowe elementy budujące wizerunek profesjonalizmu,

-Jak radzić sobie z trudnymi emocjami, które niszczą wizerunek?



14. Komunikacja ciała a efekt pierwszego wrażenia:



-zgodność przekazu werbalnego z niewerbalnym- efekt spójności



15.Czy możemy manipulować mową ciała?



16.Jak stać się mistrzem mowy ciała?



CEL SZKOLENIA:



-Szkolenie przeznaczone dla osób, które w swojej pracy podejmują kontakty interpersonalne (rozmowy, negocjacje, sprzedaż), ale potrzebują pomocy w odnalezieniu i eliminacji najczęściej popełnianych błędów w komunikacji werbalnej i niewerbalnej.



To także pomoc w rozwoju indywidualnych umiejętności komunikacji niewerbalnej oraz

stworzenie sugestii do praktycznego zastosowania w/w wiedzy w kontakcie sprzedażowym i negocjacyjnym.



Szkolenie z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej umożliwia uczestnikom zrozumienie mechanizmów rządzących komunikacją werbalną i niewerbalną, na którym zdobędą wiedzę i umiejętności, oraz skuteczne metody kształtowania pozytywnej, a przede wszystkim efektywnej komunikacji w środowisku zawodowym.



Materiały: skrypt i materiały według autorskiego ich opracowania



Certyfikat: Tak – imienny, potwierdzający uczestnictwo osoby w szkoleniu i ukonczenie szkolenia



Metodologia:



- case study

- dyskusja

- dyskusja moderowana

- brainstorming

- ćwiczenia w grupie i indywidualne

- zajęcia – matafora- prace zręcznościowe

- mini wykład

- prezentacja

- odgrywanie ról

- wykład interaktywny

- materiały własne

-feed back, obserwacja

-icebreakery



Dla kogo:



- sprzedawcy

- menedżerowie

-pracownicy działów obsługi

- Kierownicy salonów

- właściciele firm

- area managerowie

- dyrektorzy handlowi

- dyrektorzy ds. sprzedaży

- kierownicy i specjaliści ds. reklamy i promocji sprzedaży



- osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy na temat zasad i stylów komunikacji oraz praktycznych inf. nt komunikacji werbalnej i niewerbalnej



Czas trwania: 2 dni



Rodzaj szkolenia: otwarte:



Termin: .



Koszt szkolenia: 790,00 zł. netto plus VAT za 1 osobę.Czas Rozpoczęcia szkolenia:



Agenda spotkania: pierwszy dzień: od 10.00 do 18.00 Agenda spotkania: drugi dzień: od 9.00 do 17.00



Miejsce szkolenia: HOTEL GÓRALSKI RAJ UL. SZUFLÓW 12B , 34-400 NOWY TARG

SZKOLENIE:zawiera cenę noclegu, pełny koszt wyżywienia, koszty materiałów dydaktycznych, koszty trenera i sali szkoleniwoej, koszty parkingu oraz przerw kawowych.


Zdobyta wiedza

Nabycie umiejętności oraz wiedzy z zakresu poprawnego komunikowania się oraz poznanie zasad i inf. nt znaczenia komunikacji w procesie rozwoju relacji zespołowych oraz budowania swojej wiarygodności oraz skuteczności przekazu.

Otrzymane certyfikaty

Tak-imienny dla każdego uczestnika szkolenia.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

KRZYSZTOF MARASZEK







Właściciel firmy doradczo- szkoleniowej PRO-BUSINESS MANAGEMENT CONSULTING oferującej usługi w zakresie doradztwa i konsultingu businessowego klientom indywidualnym i firmowym oraz wsparcie merytoryczne i pomoc klientom firmowym w obszarach: zarządzania sieciami handlowymi, zarządzania procesem sprzedaży i firmy, rozwoju i budowania sieci detalicznych sprzedaży w centrach i galeriach handlowych, obszarze finansowo - bankowym, w tym nawiązywania i budowania relacji z klientami w obszarze handlu i usług w kraju i za granicą oraz doradztwo i wsparcie w obszarze reklamy, promocji oraz inwestycji.







Funkcja: Właściciel Firmy, Trener, Konsultant businessowy, doradca







Wykształcenie:





Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz absolwent studiów podyplomowych w Sztockholmie na wydziale Bankowość i Finanse.



Doświadczenie:





Najistotniejsze i najdłuższe , bo 10 letnie - w branży Finansowej, w Banku BPH S.A.- obecnie BANK PEKAO S.A., jako doradca ds. klienta indywidualnego, następnie doradca ds. klientów MSP oraz klientów z segmentu PRIVATE and Personal Banking , następnie Kierownik Filii Banku i ostatecznie Dyrektor Oddziału Banku i podległych filii oraz agencji.



Najbardziej wszechstronne i najciekawsze doświadczenie to praca przez ponad 7 lat : w największych polskich sieciach detalicznych sprzedaży w centrach handlowych i galeriach handlowych , w branży modowej, obuwniczo-galanteryjnej i odzieżowej, w których jako Dyrektor ds. Handlu , Dyrektor ds. Sprzedaży, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju oraz Prezes Zarządu w Firmie WOJAS TRADE Sp. z o.o. oraz Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju w Firmie PPH GAMATEX SP.J. – marka LAVARD byłem odpowiedzialny za całokształt spraw i zagadnień związanych z: rozwojem sieci, zarządzaniem procesem sprzedaży, inwestycje w nowe salony firmowe, negocjacje z wynajmującymi pow. handlowe, budowanie, rozwijanie relacji z kontrahentami i wykonawcami, optymalizację i racjonalizację kosztów, nadzór nad realizacją targetów sprzedażowych i pracą Area Managerów, budowanie efektywnych zespołów, wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie sprzedaży, wizerunku i reklamy oraz rozw. optymalizujących procesy kosztowe, realizację zadań budżetowych, organizację procesów przygotowywania i finansowania kolekcji na sezon, opracowywanie nowego konceptu aranżacyjno-architektonicznego obu marek, budowanie i utrzymywanie relacji z firmami handlowymi, instytucjami finansowymi i ubezpieczeniowymi, kształtowanie polityki cenowej, produktowej, finansowej firm oraz budowanie i rozwijanie wizerunku i pozycji firmy na rynku.







Specjalizacja:





Od 2007 lat własna działalność gospodarcza obszarze doradztwa i konsultingu businessowego ze szczególnym naciskiem i rozwojem od roku 2011 nowego obszaru pasji i zainteresowań , tj. obszaru szkoleniowego w zakresie tego co najbardziej lubię, czyli pracy i rozwoju ludzi, organizmów sprzedażowych, budowania i motywowania zespołów, podnoszenia i rozwijania kompetencji i kreatywności osób, dzielenia się i przekazywania wiedzy ludziom, bycia i przebywania z ludźmi, realizacji własnych marzeń na polu relacji i kształtowania procesów międzyludzkich oraz wypracowanego doświadczenia i umiejętności.



W mojej nowej pasji i doświadczeniu od 2011, a tym samym innym wymiarze wyzwań osobistych i zawodowych, które realizuję od 2011 , jako trener oraz coach businessowy we własnej  działalności szkoleniowej FIRMY PRO-BUSINESS MANAGEMENT CONSULTING, korzystając ze zdobytego doświadczenia i umiejętności szczególnie specjalizuję się w obszarze negocjacji handlowych, obsługi klientów, technik sprzedaży, komunikacji, efektywności osobistej, zarządzania i budowania zespołów, visual merchandisingu, promocji i reklamy, zarządzania celami, zarządzania zmianą, zarządzanie stresem, podnoszeniem i rozwijaniem kreatywnego sposobu rozwiązywania problemów, skuteczności i efektywności sprzedaży, budowaniem relacji z klientami, zarządzania marką, brandingiem, inteligencji emocjonalnej, coachingiem businessowym .







Specjalizacja: branża finansowa, usługowa i handlowa oraz każda inna nastawiona na inwestycje w pracowników, zespołów, ich rozwój, wiedzę, podnoszenie i doskonalenie umiejętności oraz kwalifikacji.







Sukcesy:



Z życia osobistego, najcenniejszego dla mnie to rodzina, dzieci i relacje w rodzinie, nastawione na wspieranie, pomoc , życzliwość, serdeczność i kształtowanie wymiaru ludzkiego, takim jaki powinien być.



To największa radość, inspiracja, wsparcie i motywacja w rozwoju i dalszym rozwijaniu osobistych pasji i zainteresowań.

Największe nowe wyzwania-jako trener i coach od 2011 w ramach już samodzielnej firmy jeszcze przede mną, ale przynajmniej część z tych dotychczasowych zawodowych obszarów niech mi będzie wolno nieskromnie podzielić się z Państwem osobiście:



- jeden z 3 najlepszych sprzedawców funduszy inwestycyjnych aktywnego zarządzania -funduszu inwest. CAIB w całym Makroregionie Południowym Banku BPH S.A. w konkursie sprzedażowym Banku,



- jeden z 10 najleszych sprzedawców certyfikatów depozytowych funduszu inwestycyjnego CAIB w Makroregionie Południowym Bankowości Detalicznej w konkursie sprzedażowym Banku,



- jeden z 6 osób w Banku spośród nagrodzonych i wybranych do uczestnictwa w studiach podyplomowych na Uniwersytecie w Sztokholmie we współpracy z AE w Krakowie,



- przeorganizowanie wizerunku i umocnienie pozycji Firmy WOJAS TRADE Sp. z o.o –na jedną z największych , polskich sieci sklepów na rynku obuwniczym w Polsce, połączone z otwarciem ok. 60 salonów, a zarządzaniem niemal 100 –tką sklepów w Polsce w centrach i galeriach handlowych,



- implementacja nowych rozwiązań z zakresu procesu sprzedaży, organizacja sklepów outletowych, zasad komunikacji ze sklepami, narzędzi monitoringu oraz reklamy i promocji marki, aktywizacji sprzedaży,



- rozpromowanie i implementacja do oferty Firmy obuwia damskiego, konfekcji, galanterii skórzanej, w tym wprowadzenie Firmy i jej zwiększonej aktywności na rynku modowo-medialno-reklamowym, zmiana wizerunku sklepów WOJAS oraz zwiększenie konkurencyjności i atrakcyjności jej oferty handlowej na przestrzeni 5 lat,



- poprawa płynności finans. Firmy, redukcja kosztów funkcjonowania, wzrost marży w całym okresie dział., wzrost rentowności, zyskowności i dochodowości Firmy, w tym dynamizacja wyników sprzedaży w okresie, połączone ze wzrostem wartości Firmy na rynku,wejściem na GPW oraz diametralną zmianą postrzeganai marki oraz produktu, połączona ze wzrostem jej pozycji , udziału w rynku oraz identyfikacji wśród klientów ,jako jednej z największych , polskich marek modowych w branży.



- wdrożenie nowych form komunikacji w marce LAVARD oraz nowych form i działań reklamowo-promocyjnych,



- współtworzenie nowego concept store dla marki LAVARD oraz działań aktywizujących sprzedaż,



- szersze i skuteczniejsze wdrażanie działań w procesie optymalizacji i redukcji kosztów w firmie, skutkujące budowaniem jej lepszej pozycji na rynku oraz wyników sprzedażowych ,



- implementowanie salonów Lavard do bardziej prestiżowych i rozwojowych centrów handlowych w Polsce, połączone z budowaniem ich wizerunku oraz doskonalenia procesu sprzedaży,







Odbyte kursy i szkolenia: szereg kursów i szkoleń z obszaru marketingu, marketingu bankowego, kart kredytowych, metodologii oceny ryzyka kredytowego, produktów bankowych, funduszy inwestycyjnych w ramach pracy bankowej oraz szkolenia z zakresu sprzedaży, Visual Merchandisingu, akademii liderów bussinesu, technik sprzedaży i cross- sellingu, szkoleń z zakresu rozwijania kompetencji trenerskich/I i II stopień/ oraz kursy językowe.







Hobby:



Języki obce – j. ang., j. włoski, j. niemiecki oraz język hiszpański, narty, bieganie, tenis, rower, pływanie, podróże po Europie i Azji, fotografia, muzyka, winnice świata, historia Europy, dobra książka, marketing, zarządzanie firmą i zespołami, reklama i promocja, techniki NLP, psychologia praca trenersko-szkoleniowa oraz coaching businessowy oraz w chwilach wolnych gra na gitarze.







Ulubione miejsca do spędzania wolnego czasu: Polska- jeziora, morze, góry oraz Włochy, Francja, Hiszpania, Niemcy, Austria, generalnie cała Europa, w wydaniu najchętniej własnej ich organizacji ,jak też aktywny wypoczynek .



Kontakt: +48 512-157-870,

biuro@pbmc.pl

szkolenia@pbmc.pl

krzysztof@pbmc.pl

www.pbmc.pl

UWAGA

NOWY TARG- HOTEL GÓRALSKI RAJ UL. SZUFLÓW 12B

WARSZAWA-CENTRUM KONFERENCYJNE KNOWLEDGE VILLAGE

KOSZT SZKOLENIA W PRZYPADKU WARSZWY- nie zawiera kosztu noclegu i kolacji!!!





Miejsce: NOWY TARG UL. SZUFLÓW 12B
Rozpoczęcie: 2011-10-17 - Zakończenie: 2011-10-18


Miejsce: WARSZAWA UL. WIERTNICZA 141
Rozpoczęcie: 2011-10-17 - Zakończenie: 2011-10-18

Cena: 790 (PLN) + 23% VAT = 971.7 PLN

UWAGA

2 osoby - 10%

3 osoby: 15%

4-5% 20%



WARUNKI PROMOCJI: DOKONANIE wpłaty w 100% szkolenia oraz rezerwacji do dnia: 12.10.2011 !!!

Patrz: Regulamin Szkoleń oraz zasady przelewu i nr rachunku .


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Komunikacja werbalna i niewerbalna
Organizator: Pro-Business Management Consulting Krzysztof Maraszek


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |