Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »
20% rabatu z okazji 20–lecia działalności Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce.
20 lat temu rozpoczęła działalność Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce – dziękując naszym Klientom za te 20 wspólnych lat oferujemy rabat rocznicowy – jeden procent zniżki za każdy rok działalności Fundacji.
_________________________________________________________________________________________________________________________
Cel szkolenia:
Przedstawienie aktualnych uwarunkowań przeprowadzania fuzji i przejęć. W trakcie szkolenia przedstawione zostaną również praktyczne wskazówki odnośnie wyboru metod działania, interpretacji prawnych w zakresie KSH i podatkowym. Szkolenie dostarcza podstawowych informacji o aspektach rachunkowych fuzji i przejęć w ujęciu ustawy o rachunkowości i MSSF.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
* zapoznanie się z aktualnymi uwarunkowaniami dokonywania fuzji i przejęć,
* poznanie prawnych możliwości przeprowadzenia transakcji M&A,
* zdobycie praktycznej wiedzy niezbędnej w podejmowaniu decyzji o przeprowadzeniu fuzji lub przejęcia oraz metodach postępowania,
* nabycie wiedzy o sposobach oceny prawidłowości wykonania fuzji lub przejęcia.
Adresaci szkolenia:
* menedżerowie i właściciele firm odpowiedzialni za ich sytuację finansową,
* pracownicy działów rozwoju strategicznego, nadzoru właścicielskiego, finansowych, rachunkowych i personalnych,
* wszystkie osoby zainteresowane tematyką fuzji i przejęć.
Potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu:
Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce.
Cena szkolenia obejmuje:
* uczestnictwo,
* autorskie materiały szkoleniowe,
* analizę case studies,
* serwis kawowy,
* lunch.
Katalog szkoleń